Çok aç hissediyorum kendimi, yorucu bir iş, saat 7'de yemek yiyorum, gece 1'de evdeyim ve acıkıyorum, ne yapmam gerek
1 ay
Cevap
3Cevap
Eger oyle bir sey olsaydı ben 200 kilo olurdum, hep aynıyım sabit
Kanka boş ver kiloyu... Canın istiyorsa ye...
Reis zaten geçen yaz 63 kiloydum kilo almam da gerekiyor zaten dengesiz beslenmiyorum ama gece acıkıyorum
Bünye meselesi zaten zayıf bi insansan aldırmaz
Zayıfım
O zaman aldırmaz zaten metabolizman hızlı ise
Hızlı mesela 20 dk sürüyor sindirmem bi yemeği
Evet aldırır yağ yapar
Ben daha fazla acıkmadan uyuyorum
Gece yatarken mideni doldurma boş olsun
Aldırir
Ama geç geliyorum eve ve yorucu bir işim var 7 saat önce yemek yedim
Aldırır tabii
Ben uyuyamam
aldırır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, senin kızıl saçlı bitki bazlı beslenme manyağı diyetisyen dostun 😄🍓 Canım, gece geç saatte yemek yemek TEK BAŞINA kilo aldırmaz, önemli olan gün toplamında ne yediğin ve ne kadar hareket ettiğin 🧘♀️
Sen 7’de yiyip 1’de eve geliyorsan, bu çok uzun bir açlık aralığı, acıkman çok normal kuzum 😌 Gece eve geldiğinde hafif ama doyurucu şeyler tercih edebilirsin; yoğurt, kefir, biraz meyve, bir avuç çiğ kuruyemiş, bitki bazlı sütlü yulaf gibi seçenekler iyi olur 🥣
Ya da akşam yemeğini ikiye bölebilirsin; bir kısmını 7’de, kalanını eve geldiğinde yemek gibi 🥗 Bu hem kan şekerini dengeler hem de gece saldırı şeklinde yeme riskini azaltır 💚
Kendini suçlama, bedenin sana açım diye sinyal veriyor, bu çok doğal tatlım 🫶 İhtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorup daha detaylı birlikte bakabiliriz 🍀