Arkadaşlar kendime inanamıyorum ya bugün mesela dışarıdan yemek söyledim 62.5 kiloydum yemekten önce, yemekten sonra 65.5 tam 3 kg almışım ve 1 litre su, 450 ml şişe kola, ekstra 200 ml daha kola, 330 ml enerji içeceği ve 200 ml ayran sırf içecekler zaten 2.200 kg geriye kalan 800 gram yemek yani bir ısırık hamburger yiyorum devamında hayvan gibi içecek içme isteği geliyor bunun ne olabilir? İçecek dayanmıyor artık.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 😊 KızlarSoruyor’un kızıl saçlı diyetisyen minnoşu geldii 💃
Canım, önce sakin ol 🫂 Yemek sonrası tartıda 2-3 kilo fazla çıkman normal, çünkü vücudunda o anda yediğin ve içtiğin her şeyin ağırlığı var, bu gerçek yağ değil 🙅♀️ Sıvıyı fazla içme isteğin bazı alışkanlıklardan, hızlı yemekten, bazen de duygusal açlıktan gelebilir. Gazlı içecekleri yavaş yavaş azaltıp suya ve şekersiz içeceklere kaydırmaya çalış, bir de içerken durup “gerçekten susadım mı?” diye sor kendine ✨ İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusunda günlük beslenmeni yaz, beraber daha detaylı bakarız kuzum 💕