Birden bire iştahım gereksiz açıldı bir sorunum mu var?

Ben normalde yemek yiyen biri değilim ve yemek yemeyi de pek sevmem çok rahatsız oluyorum. Bu yüzden oldukça zayıfım. Ancak son zamanlarda sürekli yemek yeme isteği düşüyor içime yersem de rahatsız hissediyorum ama yemediğimde de sürekli aklıma takılıyor sorun ne anlayamıyorum o kadar derdin arasında birde kilom konusunda endişe etmek ve üstüne yemekten de rahatsız olmak çok yoruyor nedeni ne olabilir... Neden birden bire yemek yiyesim geliyor?

Birden bire iştahım gereksiz açıldı bir sorunum mu var?
Cevapla