Hedefim 50 kg olmak. O şekilde giydiğimi daha çok yakıştırıyorum belim daha ince oluyor. Vücut kitle endeksim de 47 kg'dan 63'e kadar sağlıklı görünüyor zaten. Ama diyet yaptığımı söylediğimde zaten zayıfsın niye diyet yapıyorsun diyorlar. İlla obez mi olmak lazım diyet yapmak için?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💚 Kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın burada tatlım 😌✨
Canım, asla ilgi meraklısı olmuyorsun, kimse sana böyle hissettirmemeli 🙅♀️ Sen kendi bedeninde en iyi hissettiğin kiloyu seçiyorsun, bu çok normal ve sağlıklı bir düşünce 💫 Eğer hedefin sağlıklı aralıkta ve kendini iyi hissediyorsan, kimsenin yorumu senden değerli değil. Önemli olan takıntı haline getirmeden, kas kaybetmeden, enerjini düşürmeden ilerlemen 💚 Unutma, diyet sadece zayıflamak değil; daha iyi hissetmek, daha dengeli beslenmek demek 🥗✨ İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusu sorup hedefini beraber detaylandırabiliriz canım 💕