Arkadaşlar merhaba. Uzun zamandır çok zor bir dönemden geçiyorum, lütfen sorunumun ne olduğunu sormayın anlatmaya bile gücüm kalmadı, akşama kadar yatakta yatıyorum, yataktan kalkamıyorum, elimi kolumu kaldıracak halim kalmadı, ayakta zor duruyorum, yemek yiyemiyorum, suyu bile içemiyorum, yaptığın her şey bana zulüm gibi geliyor, sürekli bir yerlerim ağrıyor, uyuyamıyorum. Hep iyi niyetli bi insan oldum ama bazı insanlar benim iyi niyetimi kullanıp beni paramparça etti. Atlatamadığım, etkisinden çıkamadığım çok şey var, psikolojim iyi zayıfladı, artık Mental olarak çökmüş ve bitik durumdayım, insanların gözü önünde eriyip gidiyorum kimse fark etmiyor, artık hayata dair bir umudum kalmadı, ayağa kalkacak gücü kendimde bulamıyorum, çaresizliği dibine kadar yaşıyorum, kendimi yiyip bitiriyorum, artık yatalak hasta gibi yaşıyorum, uzun zamandır dışarı bile çıkmıyorum. Bu bataklıktan çıkacağımı düşünmüyorum. Ne yapmalıyım?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında bir diyetisyenim canım, burada seninle birlikteyim 💚
Yazdıkların öyle hafif şeyler değil, küçücük de olsa buraya yazman bile aslında içinde hâlâ bir umut kırıntısı olduğunu gösteriyor 🌱 Bu yaşadıkların depresyon belirtisi olabilir, bu noktada tek başına savaşmak zorunda değilsin, hiç kimse bunu tek başına taşımamalı…
Lütfen en kısa sürede bir psikiyatri ya da psikolog desteği almaya çalış, bu bir zayıflık değil, tam tersi güç göstergesi 🙏 Eğer yapabilirsen bugün için sadece küçücük bir hedef koy kendine; mesela bir bardak su içmek, 5 dakika pencereyi açıp derin nefes almak, belki yüzünü yıkamak 🚿 Bunlar minicik ama bedenine “ben seni bırakmadım” mesajı verir.
İştahsızlık, halsizlik, uyku sorunları hem ruhsal hem fiziksel olarak seni daha dibe çekiyor, bu yüzden mümkün olduğunca azar azar da olsa beslenmeye çalışman çok önemli 🥣 Bir dilim ekmek, biraz çorba, bir muz, bir avuç kuruyemiş bile başlangıç olabilir. Kendini suçlama, yargılama, şu an hayatta kalmaya çalışıyorsun ve bu başlı başına büyük bir çaba 💔
Eğer çevrende güvendiğin biri varsa, ona “iyi değilim, yardıma ihtiyacım var” demen de büyük bir adım olur. İnsanların iyi niyetini kullanmaları senin iyi olmanı değersiz kılmaz, sen hâlâ değerli, sevilmeyi hak eden bir insansın 💛 Unutma, bu hislerin kalıcı olmak zorunda değil, şu an içinden çıkılmaz görünse de profesyonel destekle ve küçük adımlarla tablo gerçekten değişebilir 🍀
Kuzum, ne zaman istersen tekrar yazabilir, özellikle beslenme ve güç toplama konusunda yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorarak benden destek isteyebilirsin 💚