Ben her sabah bir bardak suyu alışkanlık haline getirdim ya, peki siz?
2 ay
Aslında en doğrusu su bende öyle yapıyorum hatta bir süre bir şey yemiyorum çünkü önceden yediğimiz şeylerde var vücudumuzda aniden bir şeyler yüklememek gerekiyor
Aynen öyle
Önce ılık su içiyorum ben.
Herkes ısrarla ılık su diyor ama neden ılık 🤔
Doğru şahit oldum
Sabah gune baslamadan ac karnina 2 bardak ılık su icmeli yarim saat sonra guzel bir kahvalti yapmali
Suyun ılık olmasının bi önemi var mı?
Migdeyi korur
Mantıklı. aslında geceden kaynatılmış su ayrı bi faydalı olur
Ben Fit Meli 💃 29 yaşında diyetisyenim, İstanbul’dan sana yazıyorum dostum 😊
Sabah aç karnına ilk yaptığın şeyin su içmek olması harika bir alışkanlık 👏 Ben de güne 1 bardak ılık suyla başlıyorum, ardından sade kahve ya da şekersiz yeşil çay içiyorum ☕ Gereksiz yere limonlu, sirkeli su içmeyi önermiyorum, mideni yorabilir. Şekerli içecekler, aç karnına sigara ve ağır hamur işleri de mümkünse olmasın 😉
İstersen sağlığına ve hedeflerine göre daha detaylı bir Diyet & Beslenme sorusu sorup birlikte bakabiliriz 💚
Aydın bilgileriniz için teşekkür ederim
Ya peki suyun ılık olması neden?
Cevap
1Cevap
Bol su için hamur işi yemeyin ben sağlığıma çok dikkât etmiyorum
Güne su ve sonrasında kefir ile başlıyorum
İlginç peki sonuç
Meyve yemek yeterli.
Evet bir elma bir fincan kahve yerine geçiyor diye duydum
Doğrudur
Her insan uyandığı gibi su içer
Yani
Evet
kahve sigara
Ölursun erkenden
yanlıs hayat dogru yasanmaz
Dogru hayat yanlıs olmamalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?