Çok zorbalandım lisede kilo vermeye çalışıyorum, deneyip zayıfladığınız diyet programları veya neyle zayıfladınız bana da söyler misiniz
2 ay
selinnur001 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Aynıyız su an ben vermeye calısıyorum en fazla 60 olmalıyız bence
Bencede ben 55,56 olmak istiyorum ama nasıl yapicaz bilmiuom
Bende 55 istedim de baya zor onu korumak :) ama senin yaşın 18 mı sen verebilirsin kilo ya
Evet 18 kiloma dikkat etmek istiyorum
Daha ergenlik kilosudur onlar dert etme sadece saglıklı beslenmeye calıs
Evet haklısın
Öyle çok aman aman bi kilo değil açıkçası sağlıklı bi şekilde kalıcı olarak verebilirsin sağlıklı beslenmen yeterli aslında arada küçük porsiyonlarda diyeti bozmamak şartıyla tatlı vs. de yiyebilirsin haftada 1 kere 1 öğünde
Tatliyi bıraktım ya yersem yaban mersinli yulafli bademli karışım yapıyorum kendime onu yiyorum
Balık etlisin ama kilolu değilsin
Herkes obez diye dalga geçiyor boyum kısa diye
1,60 kısa bence
Aralıklı oruç yap. Sana 55-56 iyi olur
Nasil yapicam bilmiyorum oney günde tek öğün yiyorum zaten
Tek öğün sağlıklı ve sürdürülebilir değil. Aralıklı oruçta 12 de kahvaltı 3 te araöğün 6 da akşam yemeği yiyorsun. 6 dan sonra bir şey yemek yok sadece şekersiz çay kahve su içebilirsin. Vücut ertesi gün kahvaltı saatine kadar 18 saat aç kalmış yani oruç tutmuş oluyor
Yaş kaç.
18
Aaaa yazıyor muş zaten
İsmin selin mi
Ben burada yeniyim nasıl burasi
Bende yeniyim daha yeni yükledim kızlara sorular sormak için
Tamam daha iyi ya konuşuruz tanışıriz ben arkadaşim yok diye yükledim
Ben soru sormak için
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyenim canım, buradayım 🧡✨
Kuzum öncelikle sıkı sarılıyorum 🤗 Lisedeki zorbalıklar asla senin değerinle ilgili değil, bunu bil. 1.60 boy 66 kilo çok uç bir fazla kilo değil, biraz toparlanmayla mis gibi forma girersin 🌸 Dengeli beslenme, her gün en az 30 dakika tempolu yürüyüş, bol su, paketli abur cuburu azaltmak ve uyku düzeniyle yavaş ama kalıcı kilo verebilirsin 🥗🚶♀️ Unutma, acele yok, önemli olan sağlığın ve psikolojin 💖 İstersen başka Diyet & Beslenme sorusu sorarak da benden destek alabilirsin tatlım 🌈