Kan şekerim 100-120 arası çıkıyor, canım tatlı istemiyor, doktora gitmeli miyim?

Canım hiç tatlı istemiyor diye dedim acaba şekerim yüksek de ben mi fark etmiyorum diye ölçtüm yüksek oranda normal çıktı hep 100'lü sayılar 140'ı aşmadı yani ama açlık değerleri sanırım 70-100 arasında olmalıymış. Benim 101 110 120 vs çıktı doktora gideyim mi ki

Kan şekerim 100-120 arası çıkıyor, canım tatlı istemiyor, doktora gitmeli miyim?
Cevapla