Temiz beslenirsem spor yaparsam yakışıklı olur muyum?

Her gün neredeyse şekerli gıdalar paket gıdalar yiyorum hareketsiz bir yaşantım var sayılır çok yiyorum ve aşırı stres yapıyorum hep, yüzüm aşırı derecede sivilceler ve kızarıklıklarla doldu yüzüm şişti insanları kıskanmaktan ve kinlenmekten de yüzümde nur kalmadı sanki (benim yorumum) ama sonuç olarak şu an iyi bir tipim yok. Bunları düzeltirsem yakışıklı olur muyum? Yoksa yakışıklı olmak için yüz hatlarımın güzel olması mı lazım?
Temiz beslenirsem spor yaparsam yakışıklı olur muyum?
Cevapla