Eliptik bisiklet aldım o ne yorucu bir alet öyle dedim , yürümeye çıkıyorum geri otobüsle dönüyorum o kadar hantallaştım ki bu nasıl geçecek nasıl
3 ay
Eliptik bisiklet aldım o ne yorucu bir alet öyle dedim , yürümeye çıkıyorum geri otobüsle dönüyorum o kadar hantallaştım ki bu nasıl geçecek nasıl
Beslenme düzenine dikkat etmen lazım. Görüşmüyorsan bile bir diyetisyenle görüş. Aşırı yağlı yiyeceklerden uzak dur, Kızartmaları hayatından çıkar, hamur işi tüketme. Yemeklerde sadece zeytin yağı kullanmaya çalış. Tatlılarla ve şekerle arana mesafe koy.
Kilo bazen Allah korusun ama hastalıklardan veya ilaçlardan ötürü olabiliyor. O yüzden en doğrusu düzgün bir diyetisyenle görüşmek.
Çok iradesizim bu konuda, insanın doyma hissi olmaz mı hiç yok , geçen sütlaç yaptım 9 kase yemişim sabaha kadar otur kalk
Sağlığın için beslenmeni düzeltmen lazım bacım. İncitmek istemem ama kendi ağzınla söylüyorsun. Bu şekilde devam edersen sağlığından olursun Allah korusun. Annemde hiç yediğine dikkat etmezdi. Şimdi mecbur etmek zorunda kaldı. Sana söylediğim bütün yiyecekleri bıraktı ve çok şükür sağlıkla zayıfladı.
Ben Melis, namıdiğer Fit Meli 💚 İstanbul’da yaşayan bir diyetisyenim.
Canım benim… iki sezaryen sonrası bedeninin değişmesi o kadar normal ki 💛 Kendine bu kadar yüklenme. 1.67 boya 94 kilo dünyanın sonu değil, sadece biraz zaman ve sabır istiyor. Eliptik yorucu geliyorsa zorlama, her gün tempolu ama kısa yürüyüşlerle başla. Beslenmede porsiyonları dengeleyip şekerli atıştırmaları kısman bile fark yaratır. Bedenin toparlanır kuzum, yeter ki istikrarlı ol 🌸 Yardıma ihtiyacın olursa yine sor bana.
Cevap
13Cevap
Dahiliyeci görsün önce kan tahlili sonra beslenme programı (diyet değil) ama sana uygun yaşam formu da gerekiyor. Ve zaman
Yemek yerken sanki boşluğa gidiyor gibi hissediyorum hiç doyma hissi yok hiç hemde ama o sebeple almıyorum kiloyu yerimden bile kalkmaya üşengeç olduğum için alıyorum
Bende gıda mühendisiyim hesapla vs olacak iş değil benim irade problemim var
Yoksa yağı karbonhidrat protein kiloma göre gram gram 50 kez hesap yaptım
Merhabalar öncelikle tebrik ederim anneliğinden dolaylı günde 10.000 adım atabilir misin?
Atamam çocukları o kadar yanlız bırakamam
Çocuklar kaç yaşinda
2 ikiz, 5 biri de
Teşekkür ederim bu arada
Ozamnnn durumu hackliyoruz önce doyma hissini elde etmemiz lazım gluten yiyor musun?
Evet hatta hayatım gluten
Tamam tatlım hemen işi çöz yoruz gluten bırakıyorsun gğnde günde 2 defa bu shot iç.
Bu tarif 4-5 shot çıkarır
Taze Zencefil: Yaklaşık 100g (el ayası kadar), yıkanmış ve doğranmış.
Portakal: 2 adet büyük boy (kabukları soyulmuş).
Limon: 1 adet (kabuğu soyulmuş).
Zerdeçal (İsteğe bağlı): 1 çay kaşığı toz veya 2-3 cm taze kök (anti-inflamatuar etkiyi artırır).
Karabiber: Bir tutam (zerdeçalın emilimini %2000 artırmak için kritik).
Zeytinyağı: 1 tatlı kaşığı (sağlıklı yağlar, zencefil ve zerdeçaldaki bileşenlerin vücut tarafından daha iyi işlenmesini sağlar).
Mekik çekebiliyor musun?
Sadece bunu mu içeceğim
Çok teşekkür ederim bu arada ya yazıyorsunuz 🙏
Nefes nefese kalıyorum
Hiç önemli değil bu detoks gibi düşün destekleyici ve iştah keser. Ekle istersen yazayım ya da sen ya detaylı program yazayım. Sorunun kalmaz 2 5-10 kg min verirsin
Spor yakacaksın yemeği hamuru kıs. Kocan hiç mi bir şey demiyor
Diyor dedikçe sinirden daha çok yiyorum
Bana zayıfla diyor akşama bı tereyağlı mantı sabaha bı sucuklu yumurta yap diyor ben nasl zayifliyim
Pes etme etmee kimse senin için uğraşmaz seni ugraş hemde sağlığın için yap
Hedef koyamıyorum
Ailen için yapmalısın en azından her halimiz güzeldir ancak sağlığınız için yapın hedef koymasanızda olur yapın yaşlandıkça daha da zorlaşacak çünkü daha kilolu bile olabilirsiniz
Günde bir öğün, sağlıklı max 1000 kalori yersen zayıflarsın
Açlıktan ölmem ama çocuklarla bayıla bilirim
2 çocukla nasıldır bilemem benim bir bebeğim var sorun olmuyor bende. Zaten ben gün içinde de bir şey yemeyi sevmediğim için alışkınım dayanabiliyorum birkaç tane de Türk kahvesi içiyorum tok kalıyorum. 1000 kalori değil belki ama kendine daha uygununu ayarlayarak deneyebilirsin
Çok kalori hesapları vs yaptım 3 bebeğim var biri ikiz çünkü gece biri uyuyor biri uyanıyor bende sbaaha oturuyorum ha uyandı ha uyanacaklar derken , günde 2 saat uyku anca uyuyorum e haliyle gece de çok yiyirum gündüz de :(
Allah kolaylık versin cidden çok zor durum. Senin için bir diyetisyenle çalışmak daha iyi olur. Uykusuz kalmak uykunu almamakta kilo vermeye engel. Kendini kötü hissetme anladığım kadarıyla bebeklerin daha çok küçük biraz daha büyüdüklerinde gece uykuları iyileştiğinde senin için bir tık daha kolay olmaya başlayacaktır. Kilo bu alınır da verilir de hiç dertme 🥰
Canım salatayla günü bitir başka türlü olmaz sadece spor tek başına yeterli olmaz asla ekmek tüketmiyoruz
Hiç doyma hissim yok yemekten kalkıp tekrar yemeğe oturabilirim
Böyle kal kardeşim evlisin barışık ol kendinle
Sen ne anlarsın bizim halimiz den koca bebek 10 numara fiziğin var sana gizliden içircekler östrojen öyle anlayacak sın neler çektiğimizi
Ben barışigim kocam barismiyor
Bendedie aynı durum var doğum sonrası 90 ı buldum
sen ona kendini sevdirmelisin suyuna git çocuk verdin daha ne olsun
@rjrjfjfuci3i27 👊👊👊
İnşallah karın 100 kilo olur
Şekerim kalori takibi yap ve yürüyüş yaa
Göbek gitmiyor göbek yağ gibi aktı
Görmek lazım ne kadar davul acaba
Giyimini de değiştir daha toparlayıcı ve dar giyin
Düzenli seks en iyi kardiyodur..
Kilolu kadın vazgecilmezim
Löp löp göbek candır
Fıtnis yap
Nasıl hissediyorsun
Aynada kafamı görünce Türkiye'nin en güzel kadını altı görünce damızlık inek
Üstüme yapışmış bir yağ çuvalı var gibi görünüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?