Neden 20 kilo verince yağlarını mi aldirdin demeye başlıyor bazıları?

Spor, diyet ile günlerce aylarca emek ile yaptım gerekse her gün 15 20 km yürüdüm tek öğün ile o hopur hopur yerken ben aç kalıp protein alıp sarkma önleyip bmr tdee açıkları oluşturup fazlasıyla neden bazı insanlar kendilerinin yapamadığını başkası yapınca kıskanıyor gibi yağlarını mı aldırdın diyor? Kıskançlık değil mi bu
Güncellemeler
3 ay
Bmr tdee - ciddi Kalori açıkları kaynaklı yapmıştım
Neden 20 kilo verince yağlarını mi aldirdin demeye başlıyor bazıları?
Cevapla