İmsak vaktinden sonra 30 dakikaya kadar daha yemek yemeye hakkımız varmış?

Ramazan ayında imsak vaktinden sonra yemek yenir mi
Yenirse kaç dakika içinde yenmeli

Bir yerde okumuştum Diyanet ne olur ne olmaz diye imsak’ı daha erkene çekiyor ama imsaktan sonra bir müddet daha yemek yeniliyormuş

Doğru yanlış bilmiyorum merakımdan soruyorum
İmsak vaktinden sonra 30 dakikaya kadar daha yemek yemeye hakkımız varmış?
Cevapla