Yere yiyecek düşünce 3 saniye kuralı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bunu çocukken öğrenmiştik çizgi filmlerden vs ve çevremizde insanlar da yapmaya başlamıştı, bir şekilde yayılmış yani. Oysa kimse bunu bilmeden önce ben yere düşen bagzi şeyleri alıp atardım ağzıma pis değilse ve arkadaşlarım dalga geçerdi benimle. Sonra işte bu 3 saniye kuralı yayıldı falan ve herkes yere düşünce hemen yediği şeyi alır üfler, ağzına atardı. Bir gün kurabiye yerken dışarda yürüyoruz, arkadaşın elinden kurabiye düştü ve yuvarlana yuvarlana giderken köpek diskisinin üstünden de yuvarlandı ve en son durdu. Arkadaşım hızlıca yerden aldı, üzerine üfledi ve olabildiğince büyük bir ciddiyetle kurabiyeyi ağzına attı. Başka bir zaman, başka bir arkadasimla pizza yerken erimiş kaşar olan pizzası tozun üzerine düştü ve kaşara tozlar yapıştı, tabii çocuk 0.5 sanise içerisinde yerden aldığı ve ufledigi için o da ciddi bir tavırla, sanki her şey normalmiş gibi ağzına atmıştı. O an dedim ki, ulan ya bunlar çok aptal ya da ben zekiyim.
Yere yiyecek düşünce 3 saniye kuralı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla