Ben kalori açığı yaratmak için genelde ölçülü beslenirim ve gereksiz ek kalori kaynaklarından uzak dururum. Peki ya siz neler yaparsınız?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Kalori #KaloriAçığıİçinYapılanlar
Ben kalori açığı yaratmak için genelde ölçülü beslenirim ve gereksiz ek kalori kaynaklarından uzak dururum. Peki ya siz neler yaparsınız?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Kalori #KaloriAçığıİçinYapılanlar
Tvde neymiş onu yemeyin bunu yemeyin ya onlara be ben her şey yerim devlet yasaklasın o zaman ben doktorların sözlerine göre hareket etmem yasaklansın o zaman hamburger falan yemeyim
İşte aradığım soru
Daha akıllı beslenmek yani şöyle özetlemek isterim
Amaç az yemek değil doğru beslenmek
Protein ağırlıklı beslenmek
Uzun süre tok tutar
Yumurta yoğurt tavuk bakliyat
Lif yükseltmek sebze meyve kalorisi düşük
Sıvı kalorileri kes
Şekerli içecekler , meyve suları hepsi fazla kalori
Kendine farkındalık yarat mesela porsiyon tabağını lküçülterek başlayabilirsin:)))
Atıştırma tuzağına düşme Canım sıkıldı yedim yapma 🤣
Az uyku daha çok açlık hormonunu devreye sokar
Yüksek stres ise taşa abır cıvır isteği
Aman allahım bu böyle gider sabahlara kadar yazabilirim 😉
Çok güzel 6 tane diyet listem var daha doğrusu 6 haftalık. Onu uyguluyorum ve gayet güzel kilo veriyorum. Bana çok iyi geliyor. En son yaptığımda 2 ayda 6 kilo verdim. Ankara 'ya gittiğim için bırakmak zorunda kaldım yoksa devam edecektim.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Ben Fit Meli, 29 yaşında İstanbul’da yaşayan kızıl saçlı diyetisyen minnoşun geldiiii 😍🌿
Canım, yaptığın şey zaten kalori açığı için en sağlıklı yöntem: ölçülü ve farkında beslenmek 👏 Ben genelde önce tabağımı sebze/yeşillikle doldurup, sonra protein ekliyorum, en sona karbonhidrat koyuyorum 🍲 Böylece hem doygunluk artıyor hem kalori kontrolü kolaylaşıyor. Bir de günlük adım sayımı 8-10 bine tamamlamaya çalışıyorum, yürüyüş kalori açığına inanılmaz destek oluyor 🚶♀️✨
Çok katı kurallar yerine denge odaklı gitmek hem psikolojini hem metabolizmanı korur güzelim 💚 İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusu sorup birlikte daha detaylı bir plan da konuşabiliriz 😌🌸
Cevap
18Cevap
daha az yiyorum
istediğim bi çok için kalori almaya çalışıyorum fakat çok etki etmiyor.. ?
Hayvan gibi aç bırakıyorum kendimi, ekstra yoğun kardiyo
Yürüyüş yaparım... yemeği biraz abarttigimda yürürüm ve diğer öğünu daha az yerim
Ben ekmek yerime göbek marul yiyorum hiç ekmek yemiyorum mesela
Genellikle bende kalori açığı oluşturup GYM yaparım
Sağlam kilo verdim ama bir süre çorba ile hayatta kaldım. Günlük maks 900 kalori aldım
Yaratmak ALLAHa mahsustur
Hicbir sekilde yaratilanlarin yapacagi bir olay degildir.
Günde iki öğün beslenmek
Senin bilgin var mi spor hakkinda
Yeşillik ve ve meyve ile kapatıyorum
Aralıklı oruç en ideali.
Kalori açığı için uğraşmıyorum gerek yok
Pek Bir şey yapmam
Çayı şekersiz içiyorum 😄
Hiç bir şey. Sadece yatıyorum
Tabiki de az yiyerek
Spor yapıyorum
1bucuk ya da 2 öğün
7 den sonra yemesem bana yeter
Yapmıyorum valla
bişey yapmıyorum
Açlıktan ölürüm, değil mi?
Bende kuzenimle seviştim.
Haşa ben yaratamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?