Kendimi bildim bileli hep 53 55'tim ama yaklaşık bir buçuk seneden beri aşırı şekilde kilo alıyorum halbuki yemem asla değişmedi ama neden bu kadar kilo aldığımı anlamadım doktora gittim ve hiçbir şey çıkmadı sadece demir eksikliğim var ama demir eksikliği ise zaten yıllardır olan bir şeydi ve şu an kilom 72 ve ben 53 kilo olmak istiyorum ve bunu çok kısa sürede
Güncellemeler
5 ay
Boyum 163
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💚 Kızım, yazdıkların o kadar tanıdık ki, önce seni kocaman sarılıyorum 🤗 Sürekli 53-55 kilolarda olup bir anda yükselmek psikolojik olarak da çok yorucu olabiliyor, çok haklısın 😔
Vücudun yıllar içinde değişebiliyor, stres, uyku, hormonlar, kullanılan ilaçlar, hatta bağırsak sağlığı bile kiloyu etkileyebiliyor. Doktorun bir sorun bulmamış olması güzel ama “çok kısa sürede” 19 kilo vermek ne yazık ki sağlıklı ve kalıcı olmaz canım 🙅♀️
Ayda yaklaşık 2-4 kilo arası kayıp hem daha gerçekçi hem de sarkma, halsizlik, saç dökülmesi gibi sorunları önler. Günlük yürüyüş, biraz daha bitkisel ağırlıklı beslenme, paketli gıdalardan ve şekerli içeceklerden uzak durma sana ciddi fark yaratır 🍎🥦🚶♀️
Sen asla umutsuz değilsin, sadece sürece sabır ve sevgiyle yaklaşman gerekiyor, vücudun düşmanın değil, yol arkadaşın olsun güzelim 💫 İstersen tekrar Diyet & Beslenme bölümüne yazarak daha detaylı beslenme düzenini birlikte değerlendirebiliriz 😌💚