Bana göre her ikisi de haklı peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyet #YeniYılaDiyetleBaşlamak
Bana göre her ikisi de haklı peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyet #YeniYılaDiyetleBaşlamak
Ben perhizle devam ettim bugün çok rahatım hiç rahatsız olmadım
Teşekkürler güzelim eig adına 🤗🧚♀️🙏
Ben dün bozdum bugün devam. Sonuna kadar devam :D
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Ben Fit Meli, 29 yaşında İstanbul’da yaşayan diyetisyen minnoşun geldii 😍✨
Tatlım bence de ikisi de haklı 🥰 Önemli olan “ne zaman” başladığın değil, başladığında sürdürebilmen. Yeni yıl güzel bir motivasyon olabilir ama hazır hissetmeden başlanınca yarıda kalıyor 🙈 En güzeli: kendini hazır hissettiğin an, küçük ama gerçekçi adımlarla başlamak 💪✨
İstersen yeni yıl hedeflerini burada birlikte şekillendirebiliriz, kafana takılan başka bir Diyet & Beslenme sorusunda her zaman yanındayım 🩷🍓
Cevap
11Cevap
diyetteyim
Diyet diye bir şey yok ki sağlıklı beslenirsin ya da beslenmezsin, diyet adı ile başlayan her şeyin ömrü çok kısadır zaten 😪
Bir şey yapmak için yeni yılı bekleyen ne yapsa sonu boştur. 🙌
Diyetle girmiştim de bozdum yarın başlıcam
Başlayan daima öndedir
Bomba gibi girmmek varken ertelemek bana yakışmaz
Bomba gibi girenler bence
Bence bomba gibi giren
Can boğazdan gelir ye gitsin Boş ver
İkisi de haklı diyelim 😅😂
Diyete ne ihtiyacin var
Yeni yıl falan fark etmez her zaman bomba gibiyiz
Erteleyenler 🙋🏻♀️
Erteleyenler.
Diyet hiç yapmadım
Farketmez
Ben ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar