Diyetteyim ve belli saatlerde çok aç hissediyorum kendimi, bunun önüne nasıl geçerim?

Diyetisyenim ara öğün saatini öğlen 4-5 saatleri arasına yazmış işteyken o saatlerde sadece ara öğün atıştırmalığı yiyip yanında çay içip bitiriyorum, işteyken yoğun bir gün geçirdiğim için yoruluyorum ve tekrar acıkıyorum bu sefer akşam 7-8 gibi yiyecek bişey olmadığı için abur cubur almak zorunda kalıyorum bisküvi çikolata tarzı, eve de akşam 10.30 a kadar anca geliyorum yorgunluktan yemek yemem 11 i buluyor o sırada sadece yemek yanında yoğurt ve bazen de salata yapıp yiyorum. Ama bu çabuk acıkma hissini bir türlü halledemiyorum kilo da veremiyor gibi hissediyorum
Diyetteyim ve belli saatlerde çok aç hissediyorum kendimi, bunun önüne nasıl geçerim?
Cevapla