Diyetteyim 27 gündür 77 kilodan 69 a indim şu an 69 'um evet sağlığım için zayıflıyorum ama beni mutlu edecek hiçbişey yok motivasyonumda gidiyor aç olmasam bile mutlu olmak istediğim için yemek istiyorum
Duygusal açlık çekiyorum ve sürekli yemek istiyorum, ne yapabilirim bunun için?
Mutlulugu aradigin seylere sahip degilsen sahip olduklarinla mutlu olmayi denemelisin insani sadece sevgilisi mutlu etmez ben bi kedinin başini okşadigimda veya bi muhabbet kuşu parmagima kondugunda bile mutlu oluyorum veya kamp yaptigimda kendime vakit ayirdigimda. Bu tarz seyler emin ol sevgiliden daha iyi hissettiriyor. sevgili surekli problem. cikartir daha cok sinir stres yaşarsin daha cok yeme istegi uyanir. Bence kendi kendini motive etmeli ve sana en iyi gelicek kişinin yine kendin oldugunu bilmelisin
Tabii ki etkiler. Hatta ders çalıştığımızda daha çok acıkırız. Çünkü aslında hareket etmesek de efor sarf ediyoruz. O yüzden bu zaman dilimi içinde kendine göre doyabileceğin, sağlıklı beslenme rutinini oluştur. Hem zayıflarsın, hemde mis gibi dersini çalışırsın. Aslında vücudumuz bize bir yerden sonra mesaj veriyor. Canımızın bir şeyler çekmesinin sebebi bazı şeyleri yetersiz vermemiz gibi. Eğer tam doymazsan canın sürekli bir şeyler çeker. Sağlıklı karbonhidratlara da yer ver. Eminim ki canın daha az tatlı vs çekecek. Sağlıklı karbonhidrat derken mesela sabahları 1 dilim tam buğday ekmek , kuru fasulye, mercimek vs gibi.
Canınız şu an bir şey çekiyorsa bugün yiyin. Sonra tekrar devam edersiniz sağlıklı beslenmenize. Vücudu bazen şaşırtmak gerekiyor, kendinizi kısıtlarsanız psikolojide etkiler. Stres olursunuz. Bazen ruhumuzu da doyurmak gerekir :D canınız çekiyorsa şu an bir şey yiyin abartmadan sonra devam edin bu süreç hemen olan bir şey değil ama değecek
Çok var ama onların yanında sıkılıyorum ben gerçekten beni anlayan birini istiyorum ama yok olmuyor sevdiğim adam 5 ay önce evlendi hiç sevilmeyeceğimi düşünüp kendimi bitiriyorum... Çok düşünüyorum
Yapma böyle şeyler , seni hakketmeyen 5 paralık insanlar içim kendine ettiğin bu eziyete değer mi , oysaki ne kadar ne değerli be kadar kıymetli Birisin
Çok var ama onların yanında sıkılıyorum ben gerçekten beni anlayan birini istiyorum ama yok olmuyor sevdiğim adam 5 ay önce evlendi hiç sevilmeyeceğimi düşünüp kendimi bitiriyorum... Çok düşünüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bu ben :(( kilolu dehilim ama mutlu olmak icin yemek yapar/yer mi insan be.
Beni mutlu edecek kimse yok sadece yemek mutlu ediyor belki beni mutlu edecek biri olsa bu kadar yemek istemem😔
Mutlulugu birine baglama. Herkes gider.
Mutlulugu aradigin seylere sahip degilsen sahip olduklarinla mutlu olmayi denemelisin insani sadece sevgilisi mutlu etmez ben bi kedinin başini okşadigimda veya bi muhabbet kuşu parmagima kondugunda bile mutlu oluyorum veya kamp yaptigimda kendime vakit ayirdigimda. Bu tarz seyler emin ol sevgiliden daha iyi hissettiriyor. sevgili surekli problem. cikartir daha cok sinir stres yaşarsin daha cok yeme istegi uyanir. Bence kendi kendini motive etmeli ve sana en iyi gelicek kişinin yine kendin oldugunu bilmelisin
@Delikanlıramo ben zaten mutlulugu birine baglamamasini soyledim.. sevgiliden hayir bekleyen mi oldu😄
Bende sizi desteklemek istedim sadece @meddiii hanım 🙃 baş ağrısı sadece☺️
@Delikanlıramo he benim yoruma yazinca :)) tesekkurler beyfendi
Rica ederim @meddiii hanimefendi 🙃 bi erkek olarak soyleyebilirimki erkekler kadinlar kadar sadık olmuyorlar genelde istisnalar hariç
@Delikanlıramo orasi kesin zaten kimseye guvenilmez
@meddiii karşılıklı guven olmayinca zaten iliskide yürümüyor
Kendini aç bırakma. Hafta da 1 kendine sevdiğin bir yiyeceği ver. Kendini aç bırakırsan verdiğin kiloları kısa sürede alırsın tekrar.
Bide 2022 kpss ye hazırlanıyorum ders çalışmamı kötü etkilermi?
Tabii ki etkiler. Hatta ders çalıştığımızda daha çok acıkırız. Çünkü aslında hareket etmesek de efor sarf ediyoruz. O yüzden bu zaman dilimi içinde kendine göre doyabileceğin, sağlıklı beslenme rutinini oluştur. Hem zayıflarsın, hemde mis gibi dersini çalışırsın. Aslında vücudumuz bize bir yerden sonra mesaj veriyor. Canımızın bir şeyler çekmesinin sebebi bazı şeyleri yetersiz vermemiz gibi. Eğer tam doymazsan canın sürekli bir şeyler çeker. Sağlıklı karbonhidratlara da yer ver. Eminim ki canın daha az tatlı vs çekecek. Sağlıklı karbonhidrat derken mesela sabahları 1 dilim tam buğday ekmek , kuru fasulye, mercimek vs gibi.
Bende şu an tam diyet yapmıyorum sağlıklı besleniyorum dediğiniz gibi ama işte yetmiyor yinede psikolojik olarak hep aç hissediyorum
Canınız şu an bir şey çekiyorsa bugün yiyin. Sonra tekrar devam edersiniz sağlıklı beslenmenize. Vücudu bazen şaşırtmak gerekiyor, kendinizi kısıtlarsanız psikolojide etkiler. Stres olursunuz. Bazen ruhumuzu da doyurmak gerekir :D canınız çekiyorsa şu an bir şey yiyin abartmadan sonra devam edin bu süreç hemen olan bir şey değil ama değecek
Ben de bu aralar kilo aldım. 69 dan 71,50 ' e çıktım. Sınav yaklaşıyor çalışamıyorum... stres üstüne stres
Bende kpss ye hazırlanıyorum zayıf olmak istiyorum ama motivasyon da bulamıyorum
Aynen ya ben de öyle...
En iyisi youtubeden motivasyon videosu izlemek
Ben de çok zayıf biriydim biç sene mutsuzluktan dolayı mutlu olmak icin fazla yemeğe başladım ve kilo aldım 😬
bu durumlarda yalnız kalmamak lazım. meşgul olacak bişeyler bulun.
Böyle şeylere neden üzülüyorum yaaa
Çok var ama onların yanında sıkılıyorum ben gerçekten beni anlayan birini istiyorum ama yok olmuyor sevdiğim adam 5 ay önce evlendi hiç sevilmeyeceğimi düşünüp kendimi bitiriyorum... Çok düşünüyorum
Yapma böyle şeyler , seni hakketmeyen 5 paralık insanlar içim kendine ettiğin bu eziyete değer mi , oysaki ne kadar ne değerli be kadar kıymetli Birisin
Arkadaşın yok mu hiç
Çok var ama onların yanında sıkılıyorum ben gerçekten beni anlayan birini istiyorum ama yok olmuyor sevdiğim adam 5 ay önce evlendi hiç sevilmeyeceğimi düşünüp kendimi bitiriyorum... Çok düşünüyorum
Düşünme kendinle savaşmayı bırak kazanamasin hayatta en acı şeydir insanın kendine yenilmesi
Ben böyle durumlarda kitaplara sığınırım
Izzet güllü takıntı serisini izle
Bol bol ye sen.
Kuruyemiş ye