Diyetteyim ve çok acıkıyorum, zamanla açlık hissi geçermi?

Selamlar. Ben diyete girdim. Sabah yumurta, öğlen ve akşamda kızarmış tavukla patates kızartması yedim. Anlıyorum çokta diyetik değil ama alışveriş yapmaya vaktim yoktu o yüzden evde olanlardan ne varsa yaptım. Ama her öğünde 1er dilim ekmek yedim. Sabahta 10 dakika karın kası sporu yaptım youtubetan. Ama şu an çok açım. Sizce diyetimde değiştirmem gereken ne var? Ve bu açlık hissi geçermi zamanla? Midem küçülüyordur her halde az yiyorum diye. Karnımdaki yağları eritmek istiyorum. Spor salonuna yazılmadan yapmalıyım şimdilik. Ne yapmalıyım?

Diyetteyim ve çok acıkıyorum, zamanla açlık hissi geçermi?
Cevapla