Ergenlik yaşlarından sonra metabolizma yavaşlayıp yani kilo almak kolaylaşır mı?

Sizce bu durum böyle mi ergenlikte zayıf olan biri genelde hep zayıf mı olur ya da yaşı büyüdükçe göbeklenir mi nasıl olur sizce bu? Ergenlikte sizce zayıf olmak mı daha iyi göbekli olmak mı

Ergenlik yaşlarından sonra metabolizma yavaşlayıp yani kilo almak kolaylaşır mı?
Cevapla