Yediklerim hep kalçama ve göbeğime gidiyor göbeğim okadar değilde kalcam çok büyük duruyor utanıyorum tayt falan giymeye?

Nasıl zayıflarım gıdım fazla yok ama biraz yanaklarım falan var nasıl zayıflayabilirim
Yediklerim hep kalçama ve göbeğime gidiyor göbeğim okadar değilde kalcam çok büyük duruyor utanıyorum tayt falan giymeye?
Cevapla