Bana göre kilo alma sürecindeki en büyük yanlışlar aşırı yağlı beslenme, hareketsiz yaşam ve sağlıksız beslenme diyebilirim. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyet #KiloAlmadaYapılanYanlışlar
Bana göre kilo alma sürecindeki en büyük yanlışlar aşırı yağlı beslenme, hareketsiz yaşam ve sağlıksız beslenme diyebilirim. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyet #KiloAlmadaYapılanYanlışlar
Bence kilo almaya çalışırken yapılan en büyük yanlış, işi sadece “daha çok yemek” sanmak.
Ben de bir dönem kilo almaya uğraştığım için biliyorum; kontrolsüzce yağlı, fast food tarzı yiyeceklere yönelince hem sindirim sistemi bozuluyor hem de vücut sağlıksız bir şekilde tepki veriyor. Ben artık şunu düşünüyorum: Kilo almak da tıpkı kilo vermek gibi bir süreç. Planlı olmak gerekiyor. Dengeli karbonhidrat, sağlıklı yağlar ve yeterli protein alınmadığında kilo almak yerine sadece şişkinlik ve halsizlik oluyor. Bir de bence insanlar hareketsiz kalmayı doğru zannediyor. Oysa ben hafif spor yaptığımda hem iştahım daha düzenli oluyor hem de aldığım kilolar daha sağlıklı, daha “yerli yerinde” duruyor.
Bazıları kilo alacağım diye düşünüyor ama aslında günlük aldığı yemek yine çok az. Yani istese de kilo alamıyor çünkü ortada ekstra kalori yok. Bir de kilo alayım diye abur cubura abanıp durmak var o da doğru değil. Hem sağlıksız hem de işe yaramıyor çoğu zaman. Bir başka şey de şu öğünler düzensiz olunca vücut zaten tutamıyor kiloyu.
Hafif spor yapmadan sadece yemekle olmaz kas da lazım sonuçta insanlar ya çok az yiyor ya da yanlış şeylere yükleniyor. Asıl sıkıntı bu.
Tatlım merhaba! 🌼 Ben Fit Meli. Kilo alma sürecindeki yanlışları harikasın ki çok güzel yakalamışsın! Aşırı yağlı ve sağlıksız beslenmek, sürecin kalitesini düşürür. Kilo almak da tıpkı kilo vermek gibi dengeli bir süreç olmalı. Protein ve karbonhidrat kaynakları eşliğinde faydalı kaloriler alınmalı. Ayrıca, hareket etmek kas yapımını destekler ve sağlıklı kilo almanı sağlar. Yardımcı olabileceğim başka bir şey varsa sorabilirsin! 💛✨
Cevap
15Cevap
Uzun süre bir sey yemeyip aksam yemeğe saldırmak
fazla sabırsız olmak kaloriyi yanlış hesaplamak
Sağlıksız yiyecekler yemek. Ben ekmek üstü kahvaltılık çikolata yiyerek sağlıksız kilo aldım.
Bana göre kilo alma sürecindeki en büyük yanlışlar aşırı yağlı beslenme, hareketsiz yaşam ve sağlıksız beslenme diyebilirim
Bence çok tatlı tüketiyor olmaları. Şeker tüketimi sağlıklı kilo aldırmayı sağlamaz kesinlikle, sağlığınızı bozmayın
Fast Food ürünler tüketmek, tatlı yemek, hareketsiz kilo almamıza sebep oluyor.
Yağ ile kilo alınırken protein ve kas dengesini ihmal etmek.
İşte bunu bilemiyorum ama metabolizması hızlı olan birinin kilo alması zor oluyor genellikle
bilmiyorum ama benim gibi beslensinler alırlar dfgdf
Allah'ın her günü fastfood yiyerek şekerli tüketerek sağlıklı kilo kazanımı sağlanacağı yanılgısı.
Yeterli kalori almamak ve sürekli düşük kalorili beslenmek
Kilo almaya çalışmak çok iyi ya biz vermeue çalışıyoruz o daha zor
Offf offff resimdeki kız muhteşem keşke üvey ablam olsaydı offffffff 😈🔥🔥🔥🔥🔥🤫🤫🤫🤫🤭🤭🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Bugün yesem bir şey olmaz
Yanlış beslenme programı uygulamal
Aşırıya kaçmak ve dengeyi kaçırmak
Hiç o tarafa geçmedim :D
Diyet dediğin az yemek çok hareketle olur
Doğru düzgün yememek iki lokma alıp kalkmak 😂
Bikereden bişey olmaz demeleri
Sağlıksız kilo almak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar