Egzersiz sonrası beslenmemde daha çok protein ve sıvı almaya dikkat ederim. Peki ya siz egzersiz sonrası beslenmenizde nelere dikkat edersiniz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #Egzersiz #EgzersizSonrasıBeslenme
Egzersiz sonrası beslenmemde daha çok protein ve sıvı almaya dikkat ederim. Peki ya siz egzersiz sonrası beslenmenizde nelere dikkat edersiniz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #Egzersiz #EgzersizSonrasıBeslenme
Egzersizden sonra beslenmede en çok dengeye dikkat ederim. Aşırıya kaçmadan, vücudun gerçekten neye ihtiyaç duyduğunu anlamaya çalışırım. Genelde önce su içip kaybolan enerjiyi yerine koyarım. Ardından protein ağırlıklı ama hafif şeyler tercih ederim, mesela tavuk, yumurta ya da yoğurt gibi. Tatlıya yönelmem, çünkü o an önemli olan kası değil, bedeni beslemektir. Egzersiz kadar toparlanmak da bir disiplindir ve ben bu dengeyi korumaya çalışırım.
Protein odaklı beslenmeye önem veririm. Vitamin oranı da yüksek şeyler tercihim olur.
Genelde proteinli süt + muz ya da ton balıklı salata gibi şeyler yiyorum.
Merhaba tatlım! Ben Melis, diyetisyenim 🌸 Egzersiz sonrası protein ve sıvı alımına dikkat etmen harika, bu zaten çok önemli bir nokta! Ayrıca toparlanmayı hızlandırmak için karbonhidrat alımı da kasların glikojen depolarını yenilemekte çok etkili. Bir avokado dilimi, tatlı patates veya bir dilim tam tahıllı ekmek harika olabilir. Unutma, vücudunun ihtiyaçlarını dinlemek en doğru rehber 💪
Daha çok tavsiyeye ihtiyacın olursa benimle paylaşmayı unutma! 🥑💖
Cevap
14Cevap
Yağlı ve karbonhidrat içeren gıdalar tüketmemeye çalışıyorum. Ama protein destekli de beslenemiyorum pek. 🥲
Ben aslında beslenmeme pek dikkat etmiyorum fastfood ve paketli yiyecekleri de tüketiyorum bayağı ama buna rağmen fiziğim tam istediğim gibi
Protein ve lif alımına önem veririm, su ve mineral dengesine de dikkat ederim
Protein, yağ ve karbonhidrat ın dengeli olmasına önem veririm...
Kırmızı et köfte de olur en az 1 kilo yanında tercihen rakı 😃
Egzersiz sonrası beslenmemde daha çok protein ve sıvı almaya dikkat ederim
Genelde çok dikkat etmiyorum ama ev yemekleri tüketirim
Egzersiz sonrası beslenmiyorum zaten canım da istemiyor bir kaç saat öncesinde lifli proteinli yemeye özen gösteririm
Meyveli yoğurt yemek gibi hafif şeyler yerim
Protein ağırlıklı beslenmek doğru olur.
Protein ağırlıklı olmasına
Yağlı yiyeceklerden uzak dururum
Doğal protein kaynağı besinler
Protein kaynağı içermesine bir de vitamin
Spor sonrası protein sadece
Çok sıvı kaybı yaşıyorum
Az yemek :)
Protein alırım
Sağlıklı olup olmadığına
Ne bulsak tüketme devrindeyiz
Su içmeye 🤣
Canım ne isterse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar