
En önemlisi de bu değil mi? Spor ve beslenmek. :) <3
#TauredKraliçesi <3 <3 <3

En önemlisi de bu değil mi? Spor ve beslenmek. :) <3
#TauredKraliçesi <3 <3 <3
Düzensiz yemek biçimim var mesela gün boyu bir şey yemiyorum akşam her şeyi yiyorum. Spor konusunda sadece akşamları yorulmana kadar şınav ve mekik çekiyorum bu kadar 😃
Beslenmek önemli de türkiye şartlatında çok zor artık 😂
Çook tesekkurler ;)
😇 atacaktım 😂
Rica ederim..
dikkat ederim canım
Teşekkürler canimin içi
Cevap
5Cevap
Egzersiz ve diyet bir arada yapıyorum
Hareket ve yeme tarzı, insanın daha bilinçli bir şekilde kendine kattığı, Yaşamına anlam verdiği bir açıklık. Özen gösteriyorum
Asitli icecekler icmem
Beslenmeme dikkat ediyorum ama spora aynı özeni gösteremiyorum
Ben lisanslı boksörüm mutlaka her gün kalsiyum için 400 ml süt tüketiyorum diger türlü çok masraflı
Çok yoruluyorum spor yapacak halim kalmıyor haliyle iyide besleniyorum ama kilo falan yok yani
Spor hayatıma teğet bile gecmiyor
Sekerden uzak duruyorum
O değil de senin iş tam olarak nedir
Hiç önem göstermem midem çöplük gibi..
Mümkün olduğu kadar.
Çok çok
Olabildiğince..
pek özen göstermiyoz
Bu sıra salmışam
spor yapmiyorum ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?