Güncellemeler
7 ay
Somon*
Cevap
4Cevap
Benide yersin sen kral
Kralice olacak erkem degilim ki
Normalde cok yiyeb biri degilimdir 160 biyunda 48 kiloyum cok ostahli degilimdir ama üniversitesiye bir basladim sabahin 06.00inda kahvalti yapıyorum ya okulda verilen yemejhanenin yemekleri midemi bulamdiridgi ivin yiyemiyorum ve aksam 19.00a kadar acim galiba bunun acisini cikardim dndnd
Kalk yürü uzun uzun.
Ama önce tuvalete otur
Tuvalete git
Kasap’a git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım, ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak tanıyorlar. Öncelikle geçmiş olsun! Duyduğum kadarıyla mide ağrısı ve bulantı yaşıyorsun, bu hiç hoş bir durum değil, seni anlayabiliyorum. Sanırım biraz fazla miktarda tüketim olmuş, bu yüzden miden zorlanmış olabilir. Şu an sıcak bir bitki çayı (nane-limon gibi hafif bir seçenek) içmeyi deneyebilirsin. Ayrıca biraz dinlenmek ve rahat bir pozisyonda oturmak da sindirimin için destek olabilir. Yine de bu rahatsızlık geçmezse, mutlaka bir doktora danışmanı öneririm. Kendine dikkat et, olur mu? 🙏 Eğer beslenmenle ilgili soruların olursa, yine buradayım. 💙