Diyetteydim iş yerinde doktora veda yapıyorlardı pasta börek hpsi vardı yedim dayanamadım poğaça filan da yedim :( kilo alır mıyım?

Sizce yarına tartıda kilo almış olur muyum :( sabit kalsam bile razıyım şu an
Diyetteydim iş yerinde doktora veda yapıyorlardı pasta börek hpsi vardı yedim dayanamadım poğaça filan da yedim :( kilo alır mıyım?
Cevapla