Yerde bulduğum 100 TL ile yemek yedim, şimdi vicdan azabı çekiyorum normal mi?

2 gün önce Yolda giderken yerde 100tl bulmuştum karnım çok açtı öğrenciyim gidip çiğ köfte dürüm yemiştim 2 gündür pişmanım vicdanım sızlıyor ihtiyaç sahibi biri düşürdüyse diye

Yerde bulduğum 100 TL ile yemek yedim, şimdi vicdan azabı çekiyorum normal mi?
Cevapla