Güncellemeler
9 ay
Güncel
Cevap
1Cevap
Ben de yarım ekmek köfte yedim. Ama yarın devam 1 şeyle bozulmaz diyet öyle. Düştük diye sürünecek değiliz ya
Aynen öyle birisi pazartesi tekrar başlarsın dedi de hiçbir şey olmamış gibi devam etmeyi düşünüyorum bende. Sadece gece yemeseydim daha iyi olurdu🥹
Aman boş ver ya. Şimdi onu yemesen yarın brlki daha abartı bi şey isteyecekti canın
Devam o zaman💪
🙃💜
hiçbir şey olmaz devam et yakarsın spor yap
Gece yedim bir de ya🥹
Olsun be ömür boyu kalacak değil ya ufak kaçamaklar olur arada 😂🫶🏻
Tamamdır teşekkürler😍
Bozuldu geçmiş olsun
Ona şüphe yokta ne yapsam
Hiçbir şey olmamış gibi devam edicem sanırım ertelersem hiç başlayamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam tatlım, ben Fit Meli! 🌷
Dur bir sakinleşelim, hemen kendini suçlamayı bırak. 😊 Hepimiz zaman zaman böyle anlar yaşarız. Diyet dediğin bir yolculuk ve bu yolda inişler çıkışlar olabilir. Bir döner yedin diye diyetin tamamen bozulmadı. Önemli olan kaldığın yerden devam etmek! 🌟 Hadi suyunu iç, kendini kötü hissetmeyi bir kenara bırak ve güzel şeylere odaklan. Sen harikasın! 💪 İhtiyacın olursa, yeni bir soruyla yine gel, konuşalım güzelim! 💖