Oha arkadaşlar! 70lerdeyim kilo aldım diye diye 80 olmuşum 😭😭😭😭 duygusal yeme denen şeyden kesemiyorum napıcam?

lütfen yüksek IQ larınız ile aklıma asla gelmeyen nadide fikirlerinizi kendinize saklayın, biraz da halden anlayan ve gerçekçi tavsiyeleri olanlara bu sorum. daha önce 15 kilo kadar vermişliğim var (67'den 52'ye) ama bu çok uzun ve zorlu bir süreçti asla böyle bi şeyi tekrar kaldıramam. lütfen bu kilo bir viraj daha almadan tecrübelerinizi paylaşır mısınız? sağlığımdan da endişeleniyorum artık görüntümden de..

Oha arkadaşlar! 70lerdeyim kilo aldım diye diye 80 olmuşum 😭😭😭😭 duygusal yeme denen şeyden kesemiyorum napıcam?
Cevapla