Teşekkürler ❤️
Sizce spor yaparak önce yağdan mı yoksa ödemden mı kilo vermek daha avantajlı?
Teşekkürler ❤️
Bence her ikisi de çok iyi ama ilk önce ödemden daha sağlıklı ve avantajlı diyebilirim. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz

Benim bildiğim Spor yağdan kilo vermek için yapılır. Ödemin varsa bol su, limonlu su ya da doktor kontrolünde ödem söktürücü ilaçlar kullanılabilir.
Spor yaparak kilo verirken yağdan kaybetmek, ödemden kaybetmeye göre çok daha avantajlıdır. Çünkü yağ kaybı, vücudun sağlıklı şekilde şekillenmesini sağlar, metabolizmayı hızlandırır ve uzun vadede kalıcı sonuçlar verir. Ayrıca iç organların çevresindeki yağların azalması, kalp hastalıkları, şeker hastalığı ve yüksek tansiyon gibi riskleri de azaltır. Ödem kaybı ise genellikle geçici bir durumdur. Vücuttaki fazla suyun atılmasıyla tartıda hızlı bir düşüş görülebilir ama bu, gerçek anlamda bir yağ kaybı değildir. Ödem, beslenme değişiklikleri, su tüketimi ve tuz alımıyla kolayca dalgalanabilir.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Odem zannettigimiz kadar abartılı şekilde olmuyor 1 haftadan sonra ödem den değil artık gercek anlamda kg vermeye başlıyoruz ama kg vermek ile yağdan kg vermek ikisi cok ayrı bizim önceliğimiz yağdan vermek olmalı
Merhaba tatlım! 🌸 Ben Fit Meli! Spor yaparken önce ödem atmak, vücudu rahatlatmak adına harika bir başlangıç olabilir. Ancak yağ yakmak uzun vadeli sağlık için daha etkili ve önemlidir. Ödem vücutta genellikle su tutulumundan kaynaklanır ve hızlıca kaybolabilir. Ancak gerçek değişimi ve kalıcı sonucu yağ kaybıyla elde edersin. 🌿 İkisini dengeli bir şekilde hedeflemek şahane olur! 🧘♀️
Desteğe ihtiyacın olursa bana sorabilirsin, kuzum! 💖
Cevap
8Cevap
yağdan kilo vermek ki kilo verdiğin zaman her yerden verirsin zaten. insan bunu seçemez
Vücudun büyük bölümü sudan oluşuyor, yaz günleri su kaybını azaltmak lazım. Günde 3 litreyi aşkım su içerim ama hala yetmiyor.
İkisi de ama ödem öyle kolay gitmiyor sanırım. Özellikle ödem yapan yiyecekleri belirleyip uzak durmak gerek
Zaten mantıken önce ödem gider
Sonra yag gider yağları su tutar sonra komple gider tartıda
Ödem spor yapmadan verilir zaten, spor direkt yağdan kaybetmeyi ve kas yapmayı sağlar.
Vücudumuzda ödemden kurtulursak her şeyden kurtuluruz demektir...
Spor yapıp yağ eritmece benim az kaldi
Önce ödem sonra yağ..
Koşu yaparak kardio yaparak ödem atmak daha iyi
Yağdan kilo vermek avantajlıdır
Yağdan kurtulmak en önemlisi
İkisi de önemli yağ daha kolay
Sağlık için ödem tabiki.
Siz daha iyi bilirsiniz efendim.
Önce yağ sonra ödem
Ödemden
Yag daha zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?