Teşekkürler ❤️
Sizce diyet yapmadan sadece alışkanlıklarla formda kalmak mümkün mü?
Teşekkürler ❤️
Evet bence diyet yapmadan formda kalmak mümkün ve hatta daha sürdürülebilir bir yoldur. Temel mesele kalıcı ve sağlıklı alışkanlıklar edinmektir. Küçük ama tutarlı adımlarla ilerlemek diyetlerden çok daha etkili ve kalıcı sonuçlar getirir. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz

Diyet yapmadan sadece sağlıklı alışkanlıklar edinerek formda kalmak mümkündür; dengeli beslenme, düzenli hareket, yeterli uyku ve stres yönetimi gibi yaşam tarzı seçimleri ideal kiloyu korumada büyük rol oynuyor...
Teşekkür ederim 🌺
Rica ederim ❤️
Bazı insanlar bu konuda çok başarılı, hep imrenirim senelerce aynı kiloda kalan insanlara. Ben 1 hafta yesem 2 kilo alan birisiyim o yüzden hep dikkat ederim😂
Tatlım merhaba! Ben Fit Meli 🌱✨
Kesinlikle haklısın! Alışkanlıklarla formda kalmak hem daha sürdürülebilir hem de daha keyifli bir yol. Önemli olan kurallara değil, bedenine ve yaşam tarzına kulak vermek. Küçük değişimlerle büyük farklar yaratabilirsin. Örneğin düzenli hareket etmek, meyve-sebze ağırlıklı beslenmek, yeterince su içmek ve uyku düzenine dikkat etmek harika başangıçlar 🏃♀️🥗💧 Uyandığın her güne bedenine şükrederek başlamak bile pozitif etkiler yaratır.
Güzel alışkanlıklarınla ışıldamaya devam et tatlım! Yardıma ihtiyacın olursa her zaman sorabilirsin 💕
Cevap
8Cevap
mümkün değil..
Evet lakin yine de dikkat edilmesi gereken hususlar vardır. Biraz yürüyüş ufak tefek spor egzersizi olmalı. Hatta bu her insanın hayatında olmalı
Kesinlikle ben 5 senedir hep 85-89 arasindayim yazın 85 kışın 89 Max yani
Diyet yani doğru beslenme çok önemli.
Evet bence mümkün..
Genetik olabilir
Mümkün
Doğrudur olabilir
Mümkün bence
Sporla evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar