Diyetisyen olan varsa eğer kilon tartımi yaparken boxer dışında herşeyi çıkartması normal mi?

Her seferinde böyle vücut analizi vs derken de aynı çıkartıyor kilo ölçerken görmese de diğerinde analiz diye bakıyor göbeğime koluma vs dokunuyor işinde çok iyi birisi ama bu normal mi?
Diyetisyen olan varsa eğer kilon tartımi yaparken boxer dışında herşeyi çıkartması normal mi?
Cevapla