Teşekkürler ❤️
Sizce 1 dilim künefe diyette çok mu büyük kacamaktır?
Teşekkürler ❤️
Bence eğer ufak bir dilim ise çok büyük kaçamak sayılmaz ancak büyük bir dilim ise evet büyük kaçamak sayılır. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyet #Beslenme #Künefe
Hayır, diyette kendine ödül olarak 1 dilim künefe yiyebilirsin. Bolca yeşillik yemek gerekli tabii ki yürüyüş ve su miktarını de biraz artırırsan diyete ihanet sayılmaz.
Küçük bir dilimden ne anlayacaksın ki o küçük dilim dahi kalori yüklü. Çok büyük kaçamak olmasa da kilo vermek için harcayacağın belli bir efor onu yakmaya gidecek. Birkaç saniyelik zevk için değmez. Bu tür ağır tatlıları/yiyecekleri tartıda olumlu bir sonuç gördüğünde ödül olarak küçük dilim falan değil adam gibi bir porsiyon yiyeceksin ödül olarak hem motive de eder bu ödül psikolojisi diyet sürecinde bu hafta şu sonucu alırsam ödül olarak künefe var dersin. Yediğinden de bir şey anlarsın
Bence büyük bir kaçamak değil. Amaç zaten kaçamak günü arada hem diyete bir gün ara verip kendi isteklerini giderip, diyete devam edecek motivasyonu sağlamak, hem de vücudun o yoksunluk durumuna alışmasını engellemek için yapılır. Abartılmadığı sürece sorun olacağını düşünmüyorum açıkçası
Emin ol düşündüğün kadar büyük bir kaçamak değil kilo verme sürecinde tavuk dürüm pizza yediğim günler dahi oldu önemli olan bu kaçamakların sürekli olmaması ve dengeyi sağlamak
Merhaba tatlım! 💕 Künefe gibi mis gibi bir tatlıyı diyetle doğru bir şekilde dengelemeyi düşünmen şahane bir bilinç! Ufak bir dilim künefe ara sıra tüketildiğinde diyetin genel dengesini çok sarsmaz. Eğer o tatlıyı yerken keyif alıp, sonrasında başka öğünlerde dengede kalıyorsan hiçbir sorun yok. 😊
Diyet, yasaklardan çok dengeyi koruma sanatıdır. Ara sıra böyle keyiflere izin vererek hem ruhunu doyurursun hem de yeme düzenini sürdürülebilir hale getirirsin. Yardıma ihtiyacın olursa yeni bir soruyla bana ulaşabilirsin tatlım! 😘
Cevap
16Cevap
Of onun yerine tabak tabak yemek yesem daha ikna edici olur ndjss
İnsan diyet adı altında niye kendine eziyet eder ki gadası
kalori aşmadığı sürece sorun yok.
Hayır yenilebilir ama o gün daha da bi şey yemezsin kaloriyi kısarsın onun dışında rahatlıkla yenilir büyük dilim de yenilebilir
1 dilim tatlı hiçbir şey yapmaz bence. Ama tutup da 2-3 dilim yenirse o zaman sıkıntı.
Küçük künefe veya bir dilim künefe Her ikisi de çok kalorili ve diyete aykırı bir durum yememelisin.
Baya bayaa. Ortalama 700 kalori desek onu yakman icin 10 km yurumen lazm
Bir dilim on dilim fark etmez ben yerim ya
Evet ama bir dilimden bir zararı olmaz.
Ynaında süt mü çay mı?
Çay kırmızı çizgimiz :)
Peki dans öncesi mi sonrası mı içilmeli çay? :)
Peki...
Dans olursa sonrası çay.
Sorularından birinin altına gizliden de olabilir yorum yapabilirsin dans için.
Peki haklısın, kusura bakma
Ya kalorisine göre düşünürsek evet
Az yemek sorun olmaz bence
Hayır değildir. Gömen gömsün.
Dört dilime kadar sıkıntı yok. Yiyebilirsiniz.
Küçük bir dilim olabilir
Yok be sonuçta bir tepsi degil
Nerdeyse 1000 kalori evet çoktur
Anlamam ki pek.
10 bin adım karşılığı alinabiljr risk
gözünü kapatırsan kaçamak sayılmaz :D
1 dilimden bir şey olmaz ya yiyelim afiyet olsun
Hayır iki dilim yemek gerek.
Yok değildir gömerim :D
evet..
Değildir
Yok ya ye gitsin jkj
2 çatal ye
Evet kacamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?