ArkadalarArkadaşlar tartida degisiklik yok ama kendimi kilo almisim gibi hissediyorum neden?

Ben Bayadır diyetteyim ve 23 kilo verdim kendimi Bi kilolu Bi zayıf Bi normal görüyorum şu aralar sanki almisim gibiyim ama tartıda öyle değil kilo işi benim psikolojimimi bozdu sizce

ArkadalarArkadaşlar tartida degisiklik yok ama kendimi kilo almisim gibi hissediyorum neden?
Cevapla