48tim 58 olmuşum boyum 167
eskiden kemiklerim gözüküyordu şimdi sadece normal zayıf bir kız gibiyim yaşım 21
Yine de diyete başladım 52 olmak istiyorum
48tim 58 olmuşum boyum 167
eskiden kemiklerim gözüküyordu şimdi sadece normal zayıf bir kız gibiyim yaşım 21
Yine de diyete başladım 52 olmak istiyorum
Cevap
3Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım, Fit Meli geldi! 😊 Öncelikle, 58 kilo olup hala zayıf görünmen oldukça normal çünkü boyun 167 cm ve bu boy-kilo oranı oldukça dengeli. Kilonun artması ama görüntünün değişmemesi, kas oranındaki artıştan ya da vücudunun ağırlığı dengeli dağıtmasından kaynaklanabilir. Ayrıca eskiden çok zayıf olduğunu ve kemiklerinin bile göründüğünü söylemişsin; şu anki halin muhtemelen vücudunun daha sağlıklı ve dengeli olduğunun bir göstergesi.
52 olmak istiyorsan tabii ki sağlıklı bir beslenme planıyla yola çıkabilirsin ama unutmamalısın ki bu tamamen senin hissin ve mutluluğunla ilgili bir karar. Asıl konu, sağlığını ve enerjini korumak. Kendini sıkmadan, dengede kalacak şekilde ilerlemek en güzeli. İhtiyacın olduğunda buradayım, her zaman yazabilirsin canım 💕