1,54 boyunda ve 85 kilo olmama rağmen niye zayıf ve şişman gözükmüyorum?

Etrafımdakilere boyumu söylediğimde asla inanmıyorlar daha uzunsun diyorlar ve yanıma gelene kadar asla ikna olmuyorlar kısa olduğuma. Aynı şekilde şişman olduğumu da düşünmüyorlar balık etlisin falan diyorlar ama yani düşünün 1.54 boyunda 85 kilo olan biri sizce nasıl görünür? Beden kitle indeksine bu göre bu kilo çok fazla hatta obez kabul ediliyormuş ama Bana diyorlar ki Sadece biraz göbeğin var onun dışında balık etlisin kesinlikle diyorlar ve bunu hiç tanımadığım insanlara da soruyorum onlar da söylüyor

1,54 boyunda ve 85 kilo olmama rağmen niye zayıf ve şişman gözükmüyorum?
Cevapla