Kasım ayında falan 48 kiloydum, şu an 55 kiloyum boyum 160. Yağ oranımın düştüğünü sanmıyorum, yağ yakacak tarzdan aktivitem yok ve yağsız tuzsuz da beslenmiyorum. Kimse kilo aldığımı fark etmiyor, ben de bir değişim göremiyorum. Arkadaşım hâlâ inceciksin dedi, katılıyorum. Kilo aldığım neden belli olmuyor? Belli olsun istiyorum
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💚 29 yaşında, İstanbul’da yaşayan diyetisyen minnoşun geldiii 😌✨
Kuzum, öncelikle 7 kilo alıp hâlâ incecik görünmen aslında kötü bir şey değil, vücudun kiloyu çok dengeli dağıtıyor olabilir 🙈 Bazı insanlar özellikle basen, göbek yerine tüm vücuda yayarak kilo alır, bu da görüntüyü çok değiştirmez. Aynada fark görememen çok normal, çünkü her gün kendini görüyorsun 😅 Kilo biraz kas, biraz su tutulumundan da kaynaklanmış olabilir. Eğer daha dolgun görünmek istiyorsan hafif ağırlık antrenmanlarıyla kalça, bacak ve omuz odaklı çalışman sana daha şekilli bir görünüm verebilir 🍑💪 İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusu sorup birlikte daha detaylı bakabiliriz tatlım 💕