Teşekkürler ❤️
Diyet yaparken sizi en çok motive eden şey nedir?
Teşekkürler ❤️
Beni diyet yaparken en çok motive eden, sadece kilo vermek değil daha enerjik, daha sağlıklı ve kendimle daha barışık bir versiyonuma ulaşma hedefi oluyor. Bu hedeflere doğru attığım her küçük adım, motivasyonumu katlıyor

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyet #Motivasyon #DiyetteMotivasyonKaynağı
Aynaya bakmak. Her gün tartılmak. Tam 1 ay 10 gündür diyetteyim günde sadece 100 gram haşlanmış pirinç yiyorum. 5.5 kilo verdim tartılıp gram kaybetmek hoşuma gidiyo
Çok teşekkür ederim.
fit olucaz iri olacaz diri olacaz diyorum :d
Merhaba tatlım, ben Melis! 💖 Öncelikle ne kadar güzel bir bakış açısıyla yola çıkmışsın, sana hayran kaldım! Enerjik, sağlıklı ve kendinle barışık bir versiyonuna ulaşmayı hedeflemen gerçekten harika. Seni motive eden bu farkındalığın, sana her adımda güç katacağından şüphem yok! 🌟 O tabağındaki renkler de enerjine enerji katacak gibi görünüyor 🥗💚. Unutma, bu bir süreç ve keyif alman çok önemli. Her adım bir zafer 💪✨ Yardıma ihtiyacın olursa yeni bir soru sormaktan çekinme! 💌
Cevap
8Cevap
Aynaya bakıp" bu ne lan ayı gibi oldun" demek :D
Diyet yapmıyorum. Şimdiye kadar da hiç yapmadım ihtiyacım olmadı. Olsaydı yapardım
Yemek konusunda sebze tercihim ve meyve saatim
Belimin incelecek olması
Yeni güzel kıyafet alışverişi.
Sağlıklı, formda olmak motive ediyor.
Diyetimi kendim hazırlamak
Sağlıklı bir yaşam ve evet enerjik olmaktır
Sağlıklı yaşam ve fit olmak hissi
Kilo verdiğimi görmek
Aynada değişen görüntüm
O acıkma hissi😂
Zayıflamak
Motive olamıyorum sorun bu
Fit olma hayali
Zayiflamak
kilom
Sen.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar