Bana Nihal candan bilerek yaptı gibi geliyor. İnsan nasıl karbonhidrat yemez hayatın en zevkli şeylerinden değil mi?

Bile bile yemiyordu ve hastanede 29 kiloyken Allah’ın emanetine iyi bakıcam derken bile sadece sebze istemiş insan poğaça falan gibi güzel şeyler varken nasıl yemez? Anoreksiya hepimizde oluyor kızlarda ama hepimiz yemek yemekten zevk alıyoruz zayıflasak yeriz yani

Bana Nihal candan bilerek yaptı gibi geliyor. İnsan nasıl karbonhidrat yemez hayatın en zevkli şeylerinden değil mi?
Cevapla