şu an 80im ve psikolojik olarak kötü hisediyorum veremedigim için
Yapamıyorum diyelim bozuyorum veya spora gitmiyorum
Yapacak cok şey var gibi geliyor is ders butler o bu filan
Kaldiramiyorum
şu an 80im ve psikolojik olarak kötü hisediyorum veremedigim için
Yapamıyorum diyelim bozuyorum veya spora gitmiyorum
Yapacak cok şey var gibi geliyor is ders butler o bu filan
Kaldiramiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Daha fazla psikolojik zayiflamaya calisirsan obez olucaksin dur artik
Asko 63tum diyorum ya yani ben 72den India o kiloya ve verdikce de kendimi kilolu hisedip daha çok kilo veriyorum çevrem kiloya takiksin bu kadar verme diyorlardi şimdi tam tersi oldum soruyu doğru anla litfen
Ne yazdiysan onu anladim benim anlamamda sorun yok da stres yaptikca yiyosun anlasilan. Yapma
Neden veremiyorum ben bilmiyorum eskiden ne güzel zayiflardim 1 ayda 5kilo verdigimi hatirliyorum hatta
Ekmek cok yiyosundur ekmegi kes
Yok
Şöyle param yok derslere çalışmam gerek vs vs şeyler var
Kendim şimdi işe basliycam garson olarak hem de ders çalışamıyorum nasıl yapacağımı düşünüp stress giriyorum bide para yok ara sıra 2 3 gunde bir 400 filan atiyorlar onu da hemen bisey alıp yiyorum stresten
Garsonluk yaparsan yemeye vakit bulamayip hareket ederek efor harcayarak zayiflarsin zaten merak etme
Bakalim
Bayağı almışsın eskiden boyunda kendine yüklenmişsin
Farkındayım biliyorum aldigimi zaten
Verirsin azimle yaparsan az yiyip çok hareket yaparsan olur
Iste o guvu kendimde bulamıyorum nebileyim fazla stres yapıyorum bide
Bence kilon gayet iyi
aynen nickinden belli knk
Göbek dediğin oturunca 2 kat plcak kadar olmalı
Çok kötüsün
İg ren ç sin
Boyun kaç peki
167diyelim
63 gayet ideal olurdu bence ama 80 fazla olmuş
63tum zaten