Eşimin kardeşi bizimle kalıyor, ama ben istemiyorum ne yapacağım?

Kızlar ben 2 yıllık evliyim. Eşimi severek evlendim, ama şöyle bir problemim var. Kayınvalidem lösemi hastasıydı ve 5 ay önce vefat etti. Eşimin bir erkek kardeşi var 16 yaşında, o şimdi bizimle kalıyor. Ama ben rahatsız oluyorum, istemiyorum. Ya çocuğun halleri bir garip ne bileyim, evden de çıktığı yok sanki sürekli izleniyor gibi hissediyorum. Eşim kardeşine çok düşkün yani anlatsam yanlış anlar diye korkuyorum. Ne yapmalıyım?
Eşimin kardeşi bizimle kalıyor, ama ben istemiyorum ne yapacağım?
Cevapla