Çirkinim, kiloluyum, yaşamak için ufacık olsun bir hedefim yok. Ne yapabilirim?

arkadaşlarım bana güzelsin ve balık etlisin der. Ama ben ayna karşısın da kendime bakınca hiç de öyle görmüyorum kendimden iğreniyorum nefret ediyorum kiloluyum çirkinim. Bazen annemler benimle çirkin olduğum için konuşmaz diyorum o derece takıyorum bunu.
özgüven 0 o var bir de daha sosyal medyaya bile fotoğraf atamıyorum nefret ediyorum herşeyden
kimse sevmiyor beni bıktım artık ya gerçekten
kilomu soracak olursanız 68 kiloyum boyum 162 yaşım 19
birisi akıl verebilir mi
Çirkinim, kiloluyum, yaşamak için ufacık olsun bir hedefim yok. Ne yapabilirim?
Cevapla