Hayata karşi hiç bir hedefim yok , yaşama hevesim bile yok neyapmaliyim?

Bu bir haftadir çok kötü durumdayim. Normalde yemek yemeği çok severim. Onu bile istemiyom, zorla yiyorum karin ağrisi yüzünden. Kimseyle konuşmak istemiyorum. Aşcilik ögrencisiyim. Yemek yapmayi seven ben onu bile yapmak istemiyorum. Dişari çikimca hic bi zevk alamiyorum. Eve gelince bayiliyorum resmen. Annem zaten bana kötü davraniyor. Çöplerine kurt girmiş dökmüyo beni bekliyolar dökim diye. Çok ağir nasil dökcem düsünen yok. Daha 20 yaşindayim. Neredeyse hiç bi hevesim yok. Hep uyumak istiyorum. Yardim edin ne yapsam canlanırım ben. Etrafimdekileri kendimden uzaklastiriyorum.

Hayata karşi hiç bir hedefim yok , yaşama hevesim bile yok neyapmaliyim?
Cevapla