Hayatı ot gibi yaşıyorum hiç bir şey yapmak istemiyorum hedefim yok?

Ne yapsam ne etsem bu psikolojiden çıkamıyorum 25 yaşındayım ama kendimi yaşlanmış gibi hissediyorum her gün evdeyim çalışmıyorum okul da okumak istemiyorum ama ben böyle yaşamak istemiyorum neden böyle:(

Hayatı ot gibi yaşıyorum hiç bir şey yapmak istemiyorum hedefim yok?
Cevapla