Ablamla tartıştım? Moralim çooook bozuk? uzun ama lütfen okuyun?

Ablam üç haftalık evli. Bizden 150 km uzaklıkta bir yere taşındı. şu an be kendisi ne de eniştem çalışmıyor. İkiside evde boş vakit geçiriyorlar. Bu durum ablama biraz rahat geliyor çünkü baba evinde aşırı yoğun ve sorumluluklara dolu bir hayatımız var. Ben üniversite öğrencisiyim. Hafta içleri bir mağazada çalışıyorum. Hafta sonu gün boyunca kendi dönercimizi resmen tek başıma işletiyorum. Ayrıca sabah saatlerinde annem çalıştığı için okula hazırlayıp gütürdüğüm iki tanede küçük kardeşim var. Bunların yanı sıra altı kişilik bir evin biriken işlerini düşünün. Bütün bunları yapıp, kendi özel hiç vakit ayırmadığım halde, bir de hiç bir şekilde memnun edemediğim babam var. Neden bilmiyorum ama son zamanlarada herşey canınımı daha çok acıtıyor. Neyse bugün dönercideyim ablam aradı müşteri var beş dakika sonra aramısın dedim. Tamam dedi kapattık. Aradan beş saat geçti bana mesaj attı. Meğersem beni çalışıyorum diye aramamış. Ben de düğünden bu yana hiç durduk yere aramadım kendisini. Malum daha yeni evliler. Telefonda iki dakka anca konuştuk. Ne var be yok, napıyon, nasıl gidiyor, hadi ben kapatıyom. Bu kadar. Bide durmadan esniyor. Söylediğini anlamak içinın kez tekrarlaması için rica ediyorum. Çok moralim bozuldu. Ki ben illa arsın diye ısrar etmedim. Sonrada bana tipsiz neden gıcıklık yapıyorsun diye yazdı. Depresyona girmişin dedi. O an ağladım. Burdaki sçtün zorlukları görüpte giden, bu hayatta konuşabileceğim tek insandı oysaki. Çok üzgünüm. Tamam yeni evli hevesleri var. Ama KARDEŞ ayrı eş ayrı olmalı 😢
Ablamla tartıştım? Moralim çooook bozuk? uzun ama lütfen okuyun?
Cevapla