Arkadaşlar gerçekten moralim çok bozuk Allah aşkına ayrıntıyı okur musunuz?

32 yaşındayım lütfen mümkünse o yaşlardakiler yorum yapsın. Belli bir yaştan sonra arkadaşlıklarda çok sık görüşme olmuyor mu? Mesela birbirine her gün arama yazma olmuyor mu? Sanırım ben arkadaşımı sıktım sıktım içinde şu an bana uzak. Ya instagram watshaptan engellemedi ama misal dün akşam yazdım mesajlara b*k gibi ve öyle genel yazdı sadece o kadar morali bozukmuş. Bende bunu çok kafaya taktım en son da çok sıktım için soğuktu ben arkadaşımı nasıl geri kazana bilirim nasıl eskisi gibi olabilirim çünkü iyiydik biz. Lütfen fikirlerinizi yazar mısınız?
Arkadaşlar gerçekten moralim çok bozuk Allah aşkına ayrıntıyı okur musunuz?
Cevapla