+1 yılO perdeyi taktığımız tavanda sabit duran plastik zımbırtı varya. Adını unuttum onun. işte o adını unuttuğum şeyi tornavida bıçak gibi aletlerle biraz esnetip kanırttırarak, kaba kuvvet uygulayarak atladığım yeri sırasıyla yerine sokabiliyoruz. sökmeye gerek yok :)
17 Yorumla- +1 yıl
Ohaa :)) kaba kuvvet uygulayana kadar söker bidaha asarim :))
- +1 yıl
Daha kısa sürüyor, daha zahmetsiz oluyor, kolun boynun daha az ağrıyor. Dene :)
- +1 yıl
Yoo kaba kuvvete karşıyım :))
- +1 yıl
Konservelere, kavanozlara, soda şişlerine uyguluyorsun ama karşı olduğun kaba kuvveti :))
- +1 yıl
Onlar ayrı ama :/
- +1 yıl
tabi perde tül asmak daha büyük işkence, tadını çıkartmamız lazım :)
- +1 yıl
Bencede :/
En İyi Cevaplar
Diğer konusunda 3,6b cevap paylaştı. Hala yaşasa da anneannemin perdelerini yine ben taksam.
12 Yorumla- +1 yıl
Allah rahmet eylesin.
Ölüm gibi bir şey oluyor ama kimse ölmüyor arkadan acı bir fon müziği perdeyle uzun bakışmalar evlat acısı gibi bir şey😂😂🤣🤣
11 Yorumla- +1 yıl
:))
+1 yılKahroluyorum, hele bide onu en son farketmek ölümle eş değer
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen :/
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
+1 yılSanırım Yeterlidir bu bakış...
c12.incisozluk.com.tr/.../1510883_o4b1a.jpg112 Yorumla- +1 yıl
:)))
- +1 yıl
Eğer iyi günümdeysen o şekil ama yok sinir tavan yapıp şalterler attıysa bir yanan takarım bir yandan çenem durmaz aklımdan da sök at lan şunu geçer durur...
- +1 yıl
Sen yinede perdeyi hep iyi gününde tak :)
- +1 yıl
:D :D :D... Walla o durum biraz da Anama bağlı... 2-3 gün öncesinden günde 3-4 kere pazar günü kaybolma perde takılacak şeklinde tekrarlamazsa sıkıntı yok ama yaparsa sinir tavan...
- +1 yıl
Ne var yani kadın unutma diye şey ediyodur 😒
- +1 yıl
Yaw tamam da ben zaten unutmam ki hiç bir şeyi... Benim huyumu biliyor böyle tekrar tekrar papağan gibi saat başı söylenince sinir olduğumu ve inadına yapıyor... Zaten hep ben takarım başkası takmaz perdeleri o yüzden tekrara gerek yok yani ve kaldı ki zaten pazarları evdeyim çok nadir dışarı çıkarım... O yüzden gerek yok öyle şeylere ama Anam işte rahat durmuyor...
- +1 yıl
Sstt analara laf yok 😑
- +1 yıl
bak yaa... peki peki... bir şey demedim... sustum...
- +1 yıl
Hahh şöyle :)
- +1 yıl
:D :D :D :D... Anam bu yazdığını görse var ya sana plaket verirdi... :d
- +1 yıl
Öperim ellerinden :)
- +1 yıl
:) :) :) ...
Diğer konusunda 2,4b cevap paylaştı. Şimdiye kadar yüzlerce takmışımdır ve bir kez bile düğme atlamadım. Yaptığım her işe fazlasıyla özen gösterdiğim için sanırım. :) O yüzden bu hissedilen şey nasıl bir şeydir bilmem. C:
12 Yorumla- +1 yıl
Boşver zaten kötü bir his :))
+1 yılUmut sarıkaya tipi mutsuzluk... Türkiye cumhuriyetinin yetiştirdiği en büyük filozof bu adam, ciddiyim. Çok büyük hayranıyım
12 Yorumla- +1 yıl
Bende büyük hayraniyim :|
- +1 yıl
Hayran olunmayacak gibi değil ki. Muhteşem bir insan.
- Diğer konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBen: Buna bu kadar bu zımbırtıdan takmak zorundalar mi Anneee.
Annem:Çıkart şunu çabuk, gözün neredeydi.13 Yorumla- +1 yıl
Bide biz suçlu oluyoruz yaa bisey demiyorum :))
- +1 yıl
Aşağıdan bakiyordu ama 😂😂
- +1 yıl
Yukaridan mi bakmasi gerekiyordu 😳
+1 yıl120 Yorumla- +1 yıl
:)) seni perde takarken düşünemedim bian :))
- +1 yıl
Niden😊
- +1 yıl
Cüsseyle alakalı :))
- +1 yıl
İş başa düşünce mecbur😄ama artık asamıyorum
- +1 yıl
😒😒
- +1 yıl
Neden :|
Pek üzülmüşe benziyosun :| - +1 yıl
Sağlığım müsait değil baş dönmesi var yükseğe çıkamıyorum
- +1 yıl
Evet çok üzüldüm😞
- +1 yıl
Bunun için uzulunur mu bee deli :(
- +1 yıl
Üzülünmezmi 🤔😒
- +1 yıl
Keşke bizim evdede perde asma işini kitliycegim birileri olsaydi :(
- +1 yıl
Üzülmüş gibi bir halin var 😞
- +1 yıl
Üzgünüm tabi :(
- +1 yıl
Bunun için üzünülür mü mu bee deli 😞
- +1 yıl
Noluyo benim laflarimla geliyosun :))
- +1 yıl
Spontane gelişti vallaha 😊
- +1 yıl
Spontane dedin supangle çekti canim :/
- +1 yıl
bim varsa yakında bir tane al :/
- +1 yıl
Yok :(
- +1 yıl
:/.
+1 yılstres verici bir durum bu..
lanet olsun o perdelere diyorum:D
tabi içimden
geri çıkarıp takacaksın çaresi yok valide bekliyor:)11 Yorumla- +1 yıl
Söylenirsen validenin dilinden kurtulamazsin tabi :))
O koldaki ağrıyı tarf edemiyorum
1 saat spor yapsam o kadar agrımaz :D31 Yorumla- +1 yıl
Hele perde büyükse :))
Diğer konusunda 964 cevap paylaştı. 1-0 perde öne geçiyor. Tekrar çıkarıyorum hop 1-1.
bir daha takıyorum maç 2-1 bitiyor. Maç sonucu Ben: 2 - Perdespor: 126 Yorumla- +1 yıl
Iki kere mi takiyorsun :))
- +1 yıl
Kolaylıklar diliyorum :)
- +1 yıl
- Diğer konusunda 392 cevap paylaştı.
+1 yılAllahtan artık kornişlerde pvc oldu. Hafif kanırtma yöntemi ile atladığımı kornişe geçirebiliyorum.
21 Yorumla- +1 yıl
Biz teknolojide geri kaldiysak. demek ki
Ben yazmıştım soruna cevap uçmuş sanırım:)) Kısaca sinir bozucu bir durum diyim
13 Yorumla- +1 yıl
Valla bilmem :/
Hele birde sonuna gelipte en baştaki düğmelerden birini atladığını farkettiğinde kendimi yerlere atasim geliyor :/ - +1 yıl
Isguzar modun biri kaldırmıştır :/
+1 yılNasıl bir tembel bunu devlet meselesi haline getirirki😂
12 Yorumla- +1 yıl
Ne var bee 😒
+1 yılTaksanda takmasanda ya öyle kalacak ya da baştan takacan 😂 başka çaresi yok gibi
11 Yorumla- +1 yıl
Baştan takiyos mecbur :/
Diğer konusunda 508 cevap paylaştı. o genelde bir erkek olur ve şu tepkiyi verir hay perdesininde berisininde anası... hhhghgydfghhh deyip rahatlarsın😂😂😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
Biz napak ya :(
+1 yılAnam bana taktiriyor ben 1,63 erkek kardeşim 1,87 olduğu halde ben takıyorum
14 Yorumla- +1 yıl
Benden duymus olma ama annen abini daha çok seviyor :|
- +1 yıl
Ondan şüphem yok :D tek erkek olunca böyle oluyor iki kizin yanina ablam da 1,72 mesela
- +1 yıl
Resmen ayrımcılık yapiyor annen :|
- +1 yıl
Alıştım bu duruma hissediyorum çünkü
Kaçırmamak için dikkat ediyorum bir iki başıma geldi çünkü
15 Yorumla- +1 yıl
Benim hep başıma geliyor :/
- +1 yıl
Düşücem korkusuyla adapte olamıyorum ki :/
- +1 yıl
Uzun boylu kimi bulucam sanki evde 😒
+1 yılSırf öyle bir durum yaşmamak için çok dikkatli asarım perdeleri.
12 Yorumla- +1 yıl
Gözden kaciyosa ya :(
- +1 yıl
Mecburen tekrar çıkartıp asmak lazım 😕
- Diğer konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇok acı verici bir his içerisinde oluyor insan o esnada... Kelimelerle anlatılmaz Bediaaam...
18 Yorumla- +1 yıl
Bende sana olan hislerimi kelimelere dökemiyorum zaten ruknettinimmm
- +1 yıl
Aşkısı!!! Seviyorum seni ama bana perde astırmaya kalkma. Olay çıkarırım :D
- +1 yıl
Ne demek perde taktirma :|
O perde takilacak! Anlamam 😑 - +1 yıl
Tamam aşkısı tamam. Olay çıkarma. Demek ki sana sökmüyor dayılık. :D O zaman mecburen geri vitesss :D
- +1 yıl
Haa şöylee 😒
- +1 yıl
Ayrıca ben boşuna denizci olmadım. Bulabilirsen beni perdeyi taktırırsın :D
- +1 yıl
Sen gelene kadar perde yikamam bende :|
- +1 yıl
İyi fikir aşkısı ;)
Diğer konusunda 3b cevap paylaştı. anneme çaktırmadan bitirip aşagı inmeye çalısıyorum fsjfs ama hep bir suçlu hissediyorum :D
11 Yorumla- +1 yıl
Anneler çakmaz sanma sana kiyamamistir :))
+1 yılBir kere komple aşağı çekip indirdiğim olmuştu :D :D
13 Yorumla- +1 yıl
Iyi olmuş sana :))
- +1 yıl
Ben böyle kıskançlık görmedim :D Bana bir şey de olmadı olan perdeye ve kornişe oldu :D :D
- +1 yıl
Haa yazik o zaman perdeye :/
Diğer konusunda 12,1b cevap paylaştı. arakadan gelen o ses oğlum aradaki tokayı unutmusun o anki dram hiçbir filmde yaşanmıyor
15 Yorumla- +1 yıl
Iyi oluyor sana 😒
- +1 yıl
Gerek yok 😏
- +1 yıl
Sen çok yakiyorsun herhal 😒
- 12 Yorumla
- +1 yıl
:)))
https://i.hizliresim.com/YOjbr6.jpg
Aha böyle bakıyorum etrafa11 Yorumla- +1 yıl
Kiyamamm :/
+1 yıl😂😂😂 en sinir olduğum şeylerden biri perde takmak 3ayda bir kesin bir şekilde perdelerimizi yıkıyor annem bna kalsa senede 1 kez yıkarım
12 Yorumla- +1 yıl
Iyiki size kalmiyor :))
- +1 yıl
😂aynen
+1 yılsandalye genelde kullanmıyorum ama artık profesyonelleştik.
13 Yorumla- +1 yıl
Profesyonellestik derken :|
- +1 yıl
perde halkası kaçırmıyorum
- +1 yıl
Haa iyi bari
+1 yılçaktırmadan hepsini takıp iniyorum sandalyeden şsldkfeğ
13 Yorumla- +1 yıl
Çaktırmadan nasil oluyor 😀
- +1 yıl
ben takarken annem başımda beklemiyor.. farkediyorum atladığımı ama direkt takıyorum şsldkf sorarsa da düğmesi kopmuş diyorum şsldkfğew
- +1 yıl
Vayy uyanik vayy :))
+1 yılanne sana bir haberim var
ney oğlum
şimdi perdeyi çıakrcam baştan başlayacağız
neden noldu
içimden ne güzel farketmemiş ya niye söylüyosun ki :D
baştan alıyoz anne baştan :D16 Yorumla- +1 yıl
:)) sen öyle san annen sonradan farkeder bidaha taktirirdi :))
- +1 yıl
ondan biliyorum ya başa alıyoruz bizde :D ama iyi kas yapılıyor :D benim isyanım az pencerenın olması keşke daha çok olsa :D
- +1 yıl
Deli mi ne :)) alo perde işine el at istersen :))
- +1 yıl
valla 2 tl ye takarım 5 pencere 10 lira :D
- +1 yıl
Bayram dönemleri köşeyi dönersin artik :))
- +1 yıl
aynen abla :D
+1 yılman power korneje bir gömerim içeri göçer o aradaki
113 Yorumla- +1 yıl
Yuhh :/
- +1 yıl
Ne :)
- +1 yıl
Gomerim diyosun :))
- +1 yıl
yaparım :)
- +1 yıl
ondan şüphem yokta ne istiyorsun kornejten :))
- +1 yıl
söküp baştan mı yapayım hiç gelemem
- +1 yıl
Gelemezsin demek görürüz :|
- +1 yıl
gelemem kodum mu girer o zaten hep işe yaradı :)
- +1 yıl
Kornej nasil korktuysa demek ki 🙄
- +1 yıl
bu işler böyle :)
- +1 yıl
demek ki badyci bulmak gerek 🤔
- +1 yıl
yok uğraşma yap sen tertemiz
- +1 yıl
Ben nasi yapayim :/
- Diğer konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılFerdi Tayfur gibi kendimi yerlere atıp krizlere giriyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Bende muslumculer gibi jiletliyorum :/
- +1 yıl
😂😁
- Diğer konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılOlsun ya böyle de güzel oldu diyorum hatun da çok kısa zamanda tekrar yıkıyor gıcık
113 Yorumla- +1 yıl
:)) iyi yapiyor :))
- +1 yıl
Yazık değil mi boynum tutuluyo vallahi
- +1 yıl
Sanki bir sen takıyorsun 😒
- +1 yıl
Hem bizim hem de annemin evde ben takıyorum Allah kayınvalidenin evden esirgeye, hoş bir kez takmıştım onu saymıyorum
- +1 yıl
Ne var kayinvalideninkini de taksan 😒
- +1 yıl
Denk gelsem takarım lafı mı olur
- +1 yıl
Ee laf ediyon ama 😒
- +1 yıl
Hem söylenir hem takarım 😂😂
- +1 yıl
:)) hey allam :))
- +1 yıl
Hahaha gıcığım değil mi? Bunu eşimde söyler bişeyi yapacaksın baştan neden söyleniyorsun diye der, kıymeti olsun diye derim saha çok kızar
- +1 yıl
Allah eşine sabır versin :|
- +1 yıl
Sen yazı dilinde böyle olduğuma bakma konuşmada esprili söylerim
- +1 yıl
Iyi bari :|
+1 yılBoynumda urgan olsada sandalyeyi tekmelesem diyorum 😒
122 Yorumla- +1 yıl
Tobe de :/
- +1 yıl
Çok zoruma gidiyor ama 🙁
- +1 yıl
Olsun ama yinedr öyle deme :/
- +1 yıl
O zaman bizim perdeleri sen as
- +1 yıl
Olduu başka 😒
- +1 yıl
Bide ütüleri yap bemde yemeği hazırlayana kadar
- +1 yıl
Az yede kendine 😒
- +1 yıl
Estağfurullah iş paylaşımı yapıyoruz şurda
- +1 yıl
Hihimm
- +1 yıl
Ütüliycen dimi
- +1 yıl
Yoo
- +1 yıl
Ölürmüsün be ben nefret ediyom ütüden
- +1 yıl
Ben bayılıyorum sanki 😒
- +1 yıl
Sen daha güzel yapıyon ama😏
- +1 yıl
Cift dikiş yaparim hep 😒
- +1 yıl
Gömleğimi pantolumu düzgün yaparsan gerisi önemli değil 😊
- +1 yıl
Onlarda cift çizgi 😒
- +1 yıl
Yapmamak için bahane üretiyorsun şu an
- +1 yıl
Ha bileydin 😏
- +1 yıl
Hiç acımıyon mu bana tek başıma hem ev hem iş
- +1 yıl
Belediye acısın :|
- +1 yıl
Vicdasızsın
+1 yılPerde perde bitecek bu da bitecek hadi beyza-ben- tak kızım tak işin ne zaten.
10 Yorumla
+1 yılBıkmişlik geliyo insana. O kolu havada tutmanin acısı felan. Perdeyi yirtasim geliyo
10 Yorumla- Diğer konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılYırtıp atarım veya gider matkabı alır kornisi soker tekrar takarim
11 Yorumla- +1 yıl
O kadar diyosun :))
+1 yıltakamıyorum ama öyle bir şey olsa o perdeyle asarım kendimi
10 YorumlaBen bikeresinde ters taktim cok kotuydu kolumu hissetmiyodum
10 YorumlaDiğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Diğer tarafa yakın bir atlamaysa orda söküp takarım
10 Yorumlaalttan ateşi verip yakasım geliyor benim :D
120 Yorumla- +1 yıl
Amann sakinn :))
- +1 yıl
Gaste orjinal olurmus ama 😂
- +1 yıl
Bence sana kulak versinler arada :))
- +1 yıl
Görürsem soylerim :))
- +1 yıl
ee öyle zahmet olcak amma :))
- +1 yıl
Hayırlısı bee :|
- +1 yıl
Pes mi?
- +1 yıl
Pekii..
- +1 yıl
Daha ne olsun 😒
- +1 yıl
Eyvallah ✋
+1 yılanasının nı nı nın nı nı nınn diye gidiyorum :D:D
11 Yorumla- +1 yıl
😀😀
Öyle kornijli perdeler kaldı mı yahu. :D
13 Yorumla- +1 yıl
Var tabi
- +1 yıl
😒😒
O an kurşuna dizilmeyi tercih ederim !!!
15 Yorumla- +1 yıl
Haklısın :/
+1 yılKendimi yere atasım geliyor 😅
11 Yorumla- +1 yıl
😀😀
+1 yılAklıma fena şeyler geldi şimdi. :-)
15 Yorumla- +1 yıl
Ne geldi bee :))
- +1 yıl
Iıııııı şey muhajahaaaaaaa :-D
- +1 yıl
Çok kötüsün :))
- +1 yıl
Hiçte bilem.
- +1 yıl
Öylesin 😒
Diğer konusunda 3,8b cevap paylaştı. Benimde.. çok geldi başıma çook😞
127 Yorumla- +1 yıl
Yazikk :(
- +1 yıl
Toz almak?
- +1 yıl
Başka yok :|
- +1 yıl
Evett
- +1 yıl
Nolmus?
- +1 yıl
Iyi bee 😒
- +1 yıl
Neymis keyif aldigim şey :|
- +1 yıl
Haa onu diyosun 😒
- +1 yıl
😒😒
- +1 yıl
Ne bakiyon öyle 😒
- +1 yıl
Zorla mi 😒
- +1 yıl
Peki 🙃
- +1 yıl
Kısmet.. belki birgün yine sorarım kim bilir😏
- Diğer konusunda 7,6b cevap paylaştı.
+1 yılkomple çekip pervazı indiresim geliyorrr
122 Yorumla- +1 yıl
Sakinn
- +1 yıl
sakin olamıyorumm
- +1 yıl
Annen sana taktirmasin en iyisi :/
- +1 yıl
şaka şaka :) benden iyisini bulamazlar bu konudaa..
- +1 yıl
Niye pek iyimser gördüm seni :)
- +1 yıl
eeeeee
-boy
-kas
-güç
-sabır
hepsi bende... - +1 yıl
Hey maşallah. Her eve lazim 🙄
- +1 yıl
ivetttttttttt...
sendende tabiii.. - +1 yıl
Dimi çok tatliyim 🙄
- +1 yıl
evettt şekerrr gibi kadınsın...
- +1 yıl
O senin sekerligin asgdkhk
- +1 yıl
rica ederimmm...
ama bende şeker hastasıyımm :) - +1 yıl
Geçmiş olsun :)
- +1 yıl
yok öylee hastalık değil
- +1 yıl
Anladim zaten :))
- +1 yıl
eeee artıkkk anlaaa yanii :) :)
- +1 yıl
:) .
- +1 yıl
şuuu resmi değiştirsineee çok bitkin ve hayattan bezmiş görünüyorsunn..
- +1 yıl
Alla alla 😒
- +1 yıl
evettt diğer resmin ne kadar datluydu :P
- +1 yıl
Bakarız 😏
- +1 yıl
iyi sen bilirsin..
+1 yılaynı böyle, umut'un mutsuzlukları gibi :D
11 Yorumla- +1 yıl
:)))
tavan yüksek oraya boyum yetmiyo :D
11 Yorumla- +1 yıl
Bizimde yüksek ama merdivene cikiyorum :/
Diğer konusunda 3,3b cevap paylaştı. Zevkli işde yanlış takmalar olmasa😊
11 Yorumla- +1 yıl
Zevkli mi 😒
- Diğer konusunda 20,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇok üzücü bir durum bu ama. :):
11 Yorumla- +1 yıl
Uzucuden de beter :/
+1 yılAbim takıyor zaten boyum kısa benim :D
11 Yorumla- +1 yıl
Şanslısın :/
- Diğer konusunda 7,5b cevap paylaştı.
+1 yılo an perdeleri komple aşağı alasım geliyo sinirden
16 Yorumla- +1 yıl
Benimde :/
- +1 yıl
vay halimize ne olacak böyle ya sen tek ben tek
- +1 yıl
Alo perde asma timi var midir 🤔
- +1 yıl
yoktur boşuna arama
- +1 yıl
Yokmudur yani :(
- +1 yıl
yoktur
+1 yılÇığlık atmaa isteği geliyorr anlık..
11 Yorumla- +1 yıl
Bende de :/
+1 yılKüçük emraha bagliyorum😃
11 Yorumla- +1 yıl
😀😀
Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı. kelimelerin kifayetsiz kaldığı anlardan bir durum
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen :/
of ya , acayip kufur ederim o anda 😃
12 Yorumla- +1 yıl
Litfen içimizden edelim :|
senin ben taaaaa aaaa... um diyorum :D :D :D
20 Yorumla
+1 yılgörsel herşeyi ifade ediyor :)
12 Yorumla- +1 yıl
:))
- +1 yıl
ahahhhhh :)
+1 yılPerde takmıyorum emekli oldum
11 Yorumla- +1 yıl
Ohh 😏
+1 yılHiç ben asmadim.
#KeyifliPaylasimlar10 Yorumla
+1 yılSandalyeden kendimi atasım geliyr
10 YorumlaAklıma sil baştan şarkısı geliyo ndjskdjd
24 Yorumla- +1 yıl
takip
- +1 yıl
:))
- +1 yıl
neden güldün 😂
- +1 yıl
@HayatKısaKşlrUçyr sen takip et 😂
- Devamını Gör (36)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar