İnternet & Teknoloji konusunda 495 cevap paylaştı.
Belli bir sanal uygulamanın hayatımızdan çıkması, "aslında onlarsız da yaşayabiliyoruz"u test edip anlamak için güzeldi.
Ben daha çok kapatılma biçimine üzüldüm. Gelecekte benzeri durumlarla karşılaşılabileceği mesajı verir gibiydi.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Valla bi ton şey düşündüm ya. İlk başta Hükümet kasıtlı yaptı sandım. Köpek yasasından dolayı tepkiler paylaşıldı diye kapatıldığını düşündüm. Sonra baktım Filistin olayından dolayıymış. Bi hafta sonra açılır Instagram dedim. İlk başta hükümete kızdım. Daha sonra savunan adamın youtube vidyosunu izleyince. Bu sefer cehepe'ye kızdım. Sonra VPN kullanıp, instagram dan yayın yapanlara kızdım. Vpn indirmek yasaktır. Yasaklı sitelere girmek için kullanırlar. Onlara kızdım. Denize tatile gittim. Paylaşım yapamadım. Sonra paylaşırım dedim. Sonrada paylaşmak aklıma gelmedi. Gelince de saat geçti paylaşmadım. Daha sonra beklediğim gibi oldu. Bir haftada açıldı. Ama instagram büyük darbe yedi. 57 milyon kullanıcısı olan bir ülke instagrama giremeyince. Büyük maddi zarara uğramıştır. Türkiye'nin değerini anlamıştır Instagram yöneticileri. Hükümetin yaptığı doğru. Sansür uygulayana, sansür uygulanmalı, tavrımız konmalı... Ayrıca instagrama giremiyom diye üzülenler. Diğer platformlara yöneldi. Bazıları da Vpn kullanarak, instagrama girmeye, ve hikaye paylaşmaya devam etti. Bana hep bildirim geldi. İnstagramdan, falanca hikaye paylaştı diye, ben bakıyim dediğimde açılmadı Instagram. Yasak çünkü. Daha sonra bi bakmışım. Herkesin bildirimi gelmeye başladı. Bakiyim açildi mı acaba dedim. Hakkatten ogün açılmış, 😊
Instagram kapandığında bayağı bir şok oldum doğrusu. Sosyal medya yöneticisi olduğum için, işlerim aksadı ve plansız bir ara vermek durumunda kaldım. Bir yandan, bu fırsatı kişisel projelerime odaklanarak değerlendirdim. Açıldığında ise büyük bir rahatlama hissettim; işler normale döndü ve takipçilerimle yeniden etkileşimde olmak harikaydı. Özellikle X'te (eski adıyla Twitter) yaşanan bu meseleyle ilgili sohbetler de oldukça eğlenceliydi. Umarım sen de bu süreçte farklı bir açıdan deneyim kazandın! 💬✨
Yani birinin paylaşımı silindi diye koca platformu kapatmak bana şımarıklık olarak geldi ve tabiki sinirlendim. Meta şirket olarak Türkiye'nin isteklerine uyan bir şirket haliyle kapama için verilen sebeblere inanmadım.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Keşke açılmasaydı hoşlandığım adamı başka kızla gördüm ya arkadaşlar ya sevgili … neyse