+1 yılBelli belli giyim tarzından sosyal medyada fink atmandan gayet saygılı !!! Türk toplumuna uygun davranışlarından türk toplumunun örf adet ve geleneklerine uyduğun belli ! Laf ola beri gele. İşime geldi mi türk tpolumu örf ve adetleri işime geldi mi newyork sosyetesi... ahhh ulan ne adi pislik bir nesil geliyor arkadan "ben neyim önce ayanada bir kendime bakayım" demeden çıkarına ne geliyorsa nasıl geliyorsa o değeri kullanmaktan bir an bile çekinmeyen altı boş değer yoksunu kendoyle ölesiye çelişn laftan ve görüntüden ibaret içi boş bir nesil. Neyse konu kapanmiştır kezbanım sana Türk adet ve örfleriyle iyi günler
redhotline07-4 sana gönderdi bunu01 Yorumla- +1 yıl
bu kadar bana takık olmanda sebep ne acaba engell yediğin halde yüzsüzce baska hesaplardan bana dolanmayı bırakmayan adi pisliğin tekisin birde gelmiş burda neyi savunuyorsun kendinle çelişiyorsun yazıkalr olsun lafım yok sana
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞimdi kıçına tekmeyi koysan yalnız kalıp onların mutluluğunu izlemek zorunda kalacaksın Bence katıl aralarına değişik bir fantaziyi gidermiş olursun işte En azına kullanım hakkı tamamen kaybetmesin yarısı senin elinde olur nasıl olsa üçbeş ay sonra senin de olsa tamamen bitecek ortak kullansan da bitecek boşver alacağını al
01 Yorumla- +1 yıl
yüzüne türkürmek en güzeli olucak bence
Bu durum hiç iyi olmamış sendede piskoloji falan kalmaz unutaman bıraksan o mutlu sen düşünceli yine yolun sonu belli değil sen hayatını yaşa dicem sonrada ondan da pişman olur aglarsın artık yani biraz bekle tenhaya çek kendini
04 Yorumla- +1 yıl
tenhada durmak en iyisi galiba
- +1 yıl
kesinlikle öyle
Aralarından çekil, ikisininde üzerine çizik çek. Tavsiye etmem ama çevreye rezil de edebilirsin eğer rahatlatacaksa. Geçmiş olsun.
01 Yorumla- +1 yıl
tsk ederim allaha havale ediyorum artık
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
+1 yılvalla arık ınsanların ar damarı çatlamış. benımde bir erkek arkadasım sevgılısını iş arkadasıyla aldattığını öğrendı. ve aynı kurumdayız malesef hepımız. duyduğumda benım midem bulandı. sizleri düşünemıyorum. susuyoruzbakalımda nereye kadar susabılcez iş yerınde.
yerınde olsam heryerden engelerım ve muhattapolmam. çünkü muhattap olmaya başladığın anda yalanlarını dinleyeceksın. gerek yok01 Yorumla- +1 yıl
o biçim yaptım ben de
+1 yılkapıyı kilitle kapının ozerine kolunya dukve ateşe verseydin muhteşem heyecan olurdu onlar için madem heyecan arıyor lar 😂
14 Yorumla- +1 yıl
hahaa yüzümü güldüren tek yorum bu oldu
- +1 yıl
boş ver kanka sen hep gül hayatın o Abazalar üzerine kurulu değil daha güvenilir kanka yap kendine çöpe at onları 😎😉😉
- +1 yıl
kimsin sen ne sekersin seysin ya. d
- +1 yıl
sağol canım o senin şekerliğin 😊😊
+1 yılkusura bakma da sinirleneceğine bunu bir fırsata dönüştürüp grup yapsaydınız ve sonrasında da eline koz geçmişken sen de 2. bir erkek isterdin ileride.
010 Yorumla- +1 yıl
yok artık daha neler bu zihniyette insanlar bana ters yarama dahada tuz bastın tskler
- +1 yıl
bak cidden yanlış düşünüyor boşuna kendini üzüyor ve başkalarının da kalbini kırıyorsun hayatı mutlu yaşamak varken mutsuzluk yaratıyorsun inan bana adilik peşinde değilim mutlu olman için söylüyorum bunları deniz.
- +1 yıl
bir de söylemeden geçmeyeyim ayrılık sonrası intikam için seksi pozlarla sosyal medyaya dalmak cidden çok komik duruyor deniz
- +1 yıl
bu seni ilgilendirmez pozumda bir sey yok ayrıca
- +1 yıl
Ben iyi niyetle dışarıdan nasıl göründüğünü söyledim hepsi bu gerisi sana kalmış
- +1 yıl
insnaları yargılama yalnıs bir tutum bende seni yargılayayım sende cok abaza göreünüyorsun mesela
- +1 yıl
Teşekkür ederim çok kibarsın abaza olduğum için kimseyi takip etmiyorum 120 küsür tane bayan takipçim var evet haklısın çok abazayım
- +1 yıl
sen beni tanımadan yorum yapma zahmetinde bulunursan karıslığını bu sekilde görürsün senin bana yaptıgın tutumla yaklastım sana nasıl bir duyguymus anla belki aklın basına gelir kendine yapılmaısnı istemedin Şu an unutma birilerini yargılarken kendini o insanların yerine koy insanlara kus bakısıyla bakma sana verebilecğeim hayat tavsiyesi bu olur takipçiyle insan veya namuslu olunmuyor fizik değil ama insnalık zayıf kalmıs sende
- +1 yıl
Birincisi namus cinsellikle alakalı değildir ikincisi ben san kötü bir şey söylemedim ama sen şu an için insanlara kin ve nefretle baktığın için her lafı kıçından ablıyorsun. Sizin neslinizin egoları o kadar çok ki ayrılık gibi doğal bir şeyi bile kabullenemiyor "benim gibi muhteşem bir kadın , bir tanrıca nasıl terkedilebilir?"moduna giriyorsunuz ve egonuz uğruna önünüze geleni kırmak konusunda da 1 saniye bile tereddüt etmiyorsunuz. Neyse anlayan anladı fazla söze gerek yok
- +1 yıl
bencede fazla söze gerek yok seni sacma ve gereksiz fikirlerinle bas basa bırakıyorum türkiye burası avrupai bir yer değil örf adet gelenekler var onalara göre yasıyoruz doğruyu yalnısı ayırt edebilecek bir algımız var ozaman her önüne gelen sevgilisini aldatsın sonucunda herkes ay aldattı deyip gülüp geçsin var mı böyle bir sye insani duygular barındıran biri bu duruma düsmek sitemez acı ceker demekki sen de aldatan inekgil cinsindensin bukalemun olmaya gerek yok rengini belli edemedin çünkü pasam
- Diğer konusunda 503 cevap paylaştı.
+1 yılfotoğraflarını çekip sanalda paylaşmayı düşünmüyorsun heralde? nikahlı eşin değil ki , hak talep edemezsin.
01 Yorumla- +1 yıl
öyle bir sey yapacağım diye bir ithamda bulunmadım onalrın seviyesine düsmem
+1 yılsizin iliskikeriniz yavsaklasmis 10 gun snr unutur devam eden modellere bennziyorsunuz bunu burda sorman hata ne yaomaliymism ne yapman gereken belli
04 Yorumla- +1 yıl
ne alaka neye dayanarak bu yorumu yapıyosun
- +1 yıl
bu soruyu sormana sorulcak sorumu bu hadi ordan edersin ikisinide pislik temizlenir hayatindan ama yok. Yine devam edin siz iyi bole asklar
- +1 yıl
nesi iyi acı verici
- +1 yıl
bascan s. tiri olcak hala ne yapmam gerek diye soruyosun
Paylaşımcı olmasını bil. Erkek arkadaşını, kız arkadaşlarınla paylaşmak sevaptır, cimri olma..
01 Yorumla- +1 yıl
sağ ol gerçekten yaaa bu nedir böyle
+1 yılikisinide hayatından sil çıkar nasıl olsa ilerleyen yıllarda seni yine hüsrana uğratacaklar can çıkar huy çıkmaz
03 Yorumla- +1 yıl
insallah öyle olucak allah büyüktür
- +1 yıl
hep aynı hikaye diyecekler pişmanım bilmem ne insan bu duruma geliyorsa bir daha iflah etmez taviz verme yoksa başka birdaha pişmanlık yasarsın
- +1 yıl
öyle yapacağım sanırım
+1 yılNasil davrancam diyosun halen ince yuzlerine tukur sonra ebediyen hayatindan cikar
06 Yorumla- +1 yıl
öyle yaptım artık
- +1 yıl
Ama iğrenç birşey
- +1 yıl
ne yazıkki atlatmaya calısıyorum
- +1 yıl
Biri sevdigin biri dost dedigin desene insanin bubhayattaki tek dostu kendisiymis
- +1 yıl
kesinlikle öyle bunu anlamıs oldum
- +1 yıl
Sikma canini hayat dewam ediyo
mutluluklar dileyip yüzüne tükürüp çekip çıkar gidersin tek kelime fazlası bile zararlıdır...
01 Yorumla- +1 yıl
haklısın
Diğer konusunda 2,2b cevap paylaştı. başkası ile görüşmelere başla hemen seviş sakinleşirsin
02 Yorumla- +1 yıl
o nasıl bir akıl verme sekli öyle
Gizli Üye(36-45)+1 yılYokmuş sende aşk 5 paralık.
K... çmn fosforuyla aydınlan artık.
Kıza da bir tokat atardım.02 Yorumla- +1 yıl
onlara tek bir laf dahi etmedim mutluluklar diledim içim acıyarak cıktım gittim allaha havale ediyorum
Cevap sahibi+1 yılUmursamaman daha etkili olmuş bence.👍
- Diğer konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılOnlari gormezden gelerek. Sanslusiniz direkten donmussunuz..
01 Yorumla- +1 yıl
öyle olduu
+1 yılKoy kıçına tekmeyi eğer çok eşliliği kabul etmiyorsan..
12 Yorumla- +1 yıl
koydum gitti. d
- +1 yıl
Helal be :))
Sende Ona bir ibnlk yap eğer takmıyorsan bidahakine sende katıl
03 Yorumla- +1 yıl
ben bir bayanım okadar rahat olamam yakısmaz
- +1 yıl
lanet olsun ona
seninle ilgili değil onların şerefsizligi... sen rahat ol..
03 Yorumla- +1 yıl
bunu düsünerek kendimi rahatlatmaya calısıyorum insanların serefsizliğ canımı yakıyor
- +1 yıl
tesekkür ederim zaman bakalım artık...
Onları kaybı ikisinin de sana samimi olmadığını görmüşsün tamamen sil geç
04 Yorumla- +1 yıl
yapmaya calısıyorum çok zor ama basarıcam insallah
- +1 yıl
amin cümlemizin insallah
Sen de yap dayı o da kötü olsun dicemde boşver karaktersiz zaten
02 Yorumla- +1 yıl
bana yakısmaz
+1 yılNe olmuş ki Sanki kocan Senin bu kadar sahipleniyorsun çocuklarının babasi da değil
00 Yorumla
+1 yılAtlatamazsın :D yazık olmuş.
05 Yorumla- +1 yıl
öyle oldu hayatım boyunca aklımadan cıkmayacak
- +1 yıl
Ikisinden de kurtuldun mu?
- +1 yıl
hayır sürekli karsıma çıkyorlar
- +1 yıl
Ama hayatından çıkarttın?
- +1 yıl
kesinlikle
Diğer konusunda 12,5b cevap paylaştı. Sabah alarmı gibi yoksa ikisinide..
01 Yorumla- +1 yıl
ikisininde...
+1 yılyapacak birşey yok sil gitsin hayatından
01 Yorumla- +1 yıl
o sekilde yapmaya calısıcam mecbur
+1 yılsen vermessen elalem verir :p
03 Yorumla- +1 yıl
haha beni kabul eden böyle etsin kuzum
- +1 yıl
En iisi ben ederdim 🙂
- +1 yıl
ahahah alla ala sne ya. d
+1 yılMillet kudurdu. Tövbe hâşâ
01 Yorumla- +1 yıl
cidden
+1 yılBırak yesinler birbirlerini 👊
01 Yorumla- +1 yıl
yicekleri kadar yemişler kalan sağlar onalra kalsın yine. s
- Diğer konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılsevişenlerin arasına girme
03 Yorumla- +1 yıl
kimin araya girdiği bariz ortada
- +1 yıl
sen de beni kullanarak intikam alabilirsin <3
- +1 yıl
yalnıs adrestesin koçum
Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. sinirlenmekte haklısın ayrıl başka yolu yok.
00 Yorumla- Diğer konusunda 8,8b cevap paylaştı.
+1 yılHalen erkek arkadaşım diyor. Aklın bulanmış senin
11 Yorumla- +1 yıl
öyleydi yani
her ikisinide sil hayatından tükür yüzlerine
04 Yorumla- +1 yıl
kolay olsa keske
- +1 yıl
en azından deniyorum dısım insnalara akrsı gülerken içim kan ağlıyor
+1 yılIkisinede yol vererek
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıloluyor işte onlar birbirlerinin olmuş ne mutlu
02 Yorumla- +1 yıl
çok acı bir durum iseviyorum deyip arkamdan oynaması...
Cevap sahibi+1 yılhaklısın ama insanız işte kimseye çok fazla güvenme
+1 yılOoo boynuzlar baya uzamış senin :(
06 Yorumla- +1 yıl
bayaaa
- +1 yıl
Hangi pozisyonda yakaladin onlari
- +1 yıl
uygunsuz işte anla
- +1 yıl
Anladim orasini da yani bacam omza mi domalma mi hangisi jsnjdjf :)
- +1 yıl
dalga konusu yaptın sende acımız var diyoruz
- +1 yıl
Adam sana boynuzu takmış üstüne bir de gezdiriyor sokakta :(
+1 yılmemleketin sapıklarınımı kovalıyosun
05 Yorumla- +1 yıl
öylesi denk gelmiş bana sansımın içine... hata insna yerine koyup insnaalra güvenende
- +1 yıl
namazlı niyazlı olanlarla ol
- +1 yıl
insan olabilen biri olsun bu devirde zor
- +1 yıl
var var iyi insanlar
- +1 yıl
nerdeler dostum hani
+1 yılYakaladın ve buraya mı girdin
05 Yorumla- +1 yıl
evet kendimi yalnız ve kötü hissediyorum psikolojik olarak konusarak kendimi bir nevi rahatlatmak istedim değişik insanalr değşik fikirler iyi gelir diye umdum
- +1 yıl
Yakalaman isabet olmuş, hayatındaki 2 pislikten kurtulma şansı yakalamışsın
- +1 yıl
kesinlikle öyle düsünüyorum gidenelrin yeri dolar elbet hak eden insna o bosluğu yarayı kapatır zamanla
- +1 yıl
Elbette, daha genciz, yüreğimize de daha çok kişi sığar
- +1 yıl
ins hayırlısı
- Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen inanmıyorum bu duruma
01 Yorumla- +1 yıl
gözlerimle şahit oldum
Diğer konusunda 1,7b cevap paylaştı. İkisiyle de muhatap olma
00 YorumlaNasıl yakaladın ne yapıyorlardı
01 Yorumla- +1 yıl
uygunsuz vaziyette anla işte
Nerede yakaladın peki
06 Yorumla- +1 yıl
erkek arkadasım sandığım yüzsüzün evinde
- +1 yıl
ağlayarak küfür ettim ve beni takmadılar çektim gittim
- +1 yıl
hayır
Gizli Üye(25-29)+1 yılsen de onlara katıl :d
01 Yorumla- +1 yıl
sen aktıl istersen nasıl fikir
- Diğer konusunda 11,6b cevap paylaştı.
+1 yılHayatından sil.
02 Yorumla- +1 yıl
öyle yapıyorum inş
- +1 yıl
Yap bakalım.
- Diğer konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılenteresan
02 Yorumla- +1 yıl
öyle
- +1 yıl
ee naptın?
+1 yılHepsi serefsz
03 Yorumla- +1 yıl
öyle be kuzum
Değmezmiş.
00 Yorumla- Diğer konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yıl😂😂😂napalim
01 Yorumla- +1 yıl
yorum yapmasaydın mesela
Doğal davran
00 Yorumla- Diğer konusunda 10,1b cevap paylaştı.
+1 yılUmursama yoluna bak
01 Yorumla- +1 yıl
öyle yapmaya calısıyorum
+1 yılBoşver.
01 Yorumla- +1 yıl
en güzeli aslında
Diğer konusunda 388 cevap paylaştı. nasil yakaladin
04 Yorumla- +1 yıl
evde uygunsuz bir durumda
- +1 yıl
ne alaka
Gizli Üye(36-45)+1 yılnerde yakaladın ki
01 Yorumla- +1 yıl
evde
+1 yılsende aynisini yap
06 Yorumla- +1 yıl
kendime yazık etmis olurum bu bir seyi değiştirmez
- +1 yıl
evet fakat sende aynisini yap derken suni eklemeyi unuttum kendine adam gibi bir sevgili yap herseyin o olsun
- +1 yıl
bu konuda hemfikiriz. d
- +1 yıl
adam gibi bir adam gecici hevesi degil son nefesi olacagin biri
- +1 yıl
ins bakalım
- +1 yıl
insallah
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar