Ben uyurken oda arkadaşımın yanında osurdum ve çok utanıyorum ne yapmalıyım?

Apartta kalıyorum ve kaldığım apart yurt gibi olduğu için oda arkadaşım var. Uyurken osuruyorum bazen. Yani psikolojik olarak uyanıyorum ve fark ediyorum osurduğumu. Arkadaşım da duydu eminim ben ne yapacağım çok utanıyorum of. Ben yadırgamazdım uyurken yapan insanı ama oda arkadaşım ne düşünüyor kim bilir. Osurduğumu ve onun duyduğunu bilmezlikten geliyorum. Ama gerçekten çok utanıyorum ya ofd
Ben uyurken oda arkadaşımın yanında osurdum ve çok utanıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla